امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 تیم ملوان بندر انزلی موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر فولاد به پیروزی رسید. 

 

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، در دیدار باقی مانده از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف هم رفتند که ملوان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و در رده نهم باقی ماند.

 

 سینا شاه‌عباسی (بازیکن حریف)، مهران احمدی و مجید عیدی برای ملوان گلزنی کردند و حمید بوحمدان تنها گل فولاد را به ثمر رساند.

 

 ملوان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت و فولاد با ۱۲ امتیاز در ردهم باقی ماند.

 

 این دومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر فوتبال بود. این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر برابر گل‌گهر سیرجان شکست خورده بود.

 

حبیب خبر: فولادی ها در این دیدار هیچ کار گروهی مناسبی برای ورود به منطقه هجده قدم ملوانی ها درنظر نداشتند؛ جز ارسال توپ های بلند از جناحین و نیز وسط زمین که آن هم توسط مدافعان ملوان به خوبی دفع می شد.

 

جواد نکونام انگار در این دوره از مسابقات هیچ گونه برنامه ای برای مقابله با حریفان و زدن گل هایی که به پیروزی بینجامد و نیز مستحکم کردن دیوار دفاعی خود درنظر نگرفته بود جز تکرار بی فایده ارسال توپ بر دروازه حریفان!

 

در دیدار با ملوان شاگردان نکونام پنجاه شصت توپ روی دروازه شاگردان مازیار زارع فرستادند که تنها دو توپ روی سر مهاجمان فولاد پایین آمد که بی تاثیر بود و مابقی را مدافعان ملوان برگرداندند.

 

در حقیقت فولادی ها با سی چهل پاس کوتاه و بلند به محوطه جریمه ملوان نفوذ می کردند اما ملوانی ها با چهار پنج پاس خود را به دروازه فولاد می رساندند و در همین هجوم ها بود که توانستند سه بار دروازه فولاد خوزستان را فرو بریزند.

 

آقای گرشاسبی عزیز! نکونام باد رفتن به تیم ملی و شاگردی کی روش  توی سرش افتاده و اصلن هوش و خواس درست و حسابی ندارد!

 

لطفن بگذارید ایشان به آرزویش برسد تا فولاد هم بتواند ضمن بهره برداری از یک سرمربی مجرب بومی، با ارایه کار گروهی مناسب از این فرصت لازم استفاده کند و به پیروزی هایی که حق اش است برسد. ان شاالله

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید