توافق با کی‌روش پوچ شد!

اقدام عجیب قطری‌ها علیه آماده‌سازی تیم ملی ایران!

شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان

 

باشگاه الاهلی بعد از گذشت حدود دو هفته، دو ملی پوش ایرانی خود را به قطر بازگرداند!

 

 بعد از سفر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به قطر و مذاکره با باشگاه الاهلی بود که شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان زوج ایرانی خط دفاعی الاهلی، به تمرینات تیم ملی اضافه شدند.

 

 

این دو بازیکن به همراه امید ابراهیمی از ۲۸ مهر در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و حتی در روزهایی زیر نظر کی روش سه نفره در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کردند.

 

با این حال با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی در حضور بازیکنان باشگاه‌های داخلی، باشگاه الاهلی اقدام به بازگرداندن خلیل زاده و کنعانی زادگان کرد.

 

این موضوع گلایه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران را در تمرین امروز دوشنبه تیم ملی در پی داشت.

 

کی روش در این باره به خبرنگاران حاضر در کمپ تیم‌های ملی گفت: درک نمی‌کنم. من و آقای نبی به باشگاه الاهلی رفتیم و از آنها به صورت حضوری تشکر کردیم.

باشگاه الاهلی هم به صورت رسمی از ما حمایت کردند ولی یکباره گفتند «خیر» و از قول خود عقب کشیدند.

 

وی افزودک مهم است که درک کنیم آنها حقشان است این کار را کنند. ولی درک نمی‌کنیم چرا کشور قطر تمام ملی پوشان دیگر را ترخیص کرده است. بازیکنان خود تیم ملی قطر بیش از ۶ ماه در اردوی اروپایی هستند.

تنها دو بازیکنی که مجبور شدند برگردند، شجاع و کنعانی زادگان هستند. نمی‌توانم این را درک کنم. واقعیت این است امروز هشت بازیکن برای تمرین داریم.

منبع: مهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید