امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

هوادار ۰-۱ استقلال؛ پایان طلسم ساکت

 

استقلال در هفته یازدهم با یک گل هوادار ساکت الهامی را شکست داد.

 

به گزارش حبیب خبر از خبرآنلاین، تیم‌های استقلال و هوادار امروز در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلالی ها که برای ماندن در کورس به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند در نهایت توانستند هم با پیروزی زمین را ترک کنند و هم طلسم نبردن ساکت الهامی را باطل کنند.

 

بازی از هفته یازدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر

جمعه: ۰۶/۰۸/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۱۶:۰۰

ورزشگاه: پاس قوامین / بدون تماشاگر

گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: سعید قاسمی – یوسف مغروری ؛ داور چهارم: مهرداد خسروی / ناظر: اسماعیل صفیری

 

ترکیب هوادار:

میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت‌الله پورقاز، صایب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان (۴۶- محمدجواد محمدی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی
سرمربی: ساکت الهامی

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

 

شرح گل:

هوادار صفر – استقلال یک (دقیقه ۹: محمد محبی): روی ضربه سر عارف غلامی، ارسلان مطهری در زمین هوادار صاحب توپ شد و پس از چند متر پیش روی، توپ را در اختیار محمد محبی قرار داد.

با وجود اینکه وینگر بوشهری در گوشه محوطه جریمه و در زاویه بسته قرار داشت، با شلیکی محکم و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

 

کارت زرد:

سعید مهری (۶۴)

 

نیما انتظاری (۷۹)

 

لحظات حساس:

دقیقه ۲۰: روی یک ضدحمله سریع، بازیکنان استقلال صاحب یک فرصت بسیار خوب شدند.

مهدی قایدی با سرعت وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که محبی را روی دست خودش داشت، ترجیح داد ضربه اش را به سمت دروازه بزند که شوت نه چندان محکم او به مرکز دروازه را میلاد فراهانی به راحتی مهار کرد.

 

دقیقه ۳۴: روی اشتباه مدافع هوادار، ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با فراهانی قرار گرفت اما ضربه بازیکن استقلال با برخورد به پای گلر هوادار دفع شد.

 

دقیقه ۵۳: حرکت خوب بازیکنان هوادار از راست با شوت محکم محمدجواد محمدی همراه شد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی، توپ را دفع کرد.

 

دقیقه ۵۵: استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت سعید مهری با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۵۷: روی یک پاس در عمق، مهدی قایدی صاحب توپ شد و فراهانی که برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود را جا گذاشت اما توپ به سمت پرچم کرنر رفت.

فراهانی برای گرفتن توپ مجددا به سمت قایدی رفت که باز هم وینگر بوشهری او را جا گذاشت و از همانجا ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

دقیقه ۵۸: مهدی قایدی با یک ارسال دیدنی، محبی را صاحب توپ کرد که ضربه سر او را میلاد فراهانی به خوبی مهار کرد.

 

دقیقه ۵۹: بابک مرادی با شوتی از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۶۸: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال؛ با ضربه سر محمدجواد محمدی همراه شد که حسینی توپ را به راحتی مهار کرد.

 

دقیقه ۸۰: ارسال یامگا از راست را فراهانی دور کرد و توپ روی خط محوطه جریمه به میرزایی رسید و ضربه این بازیکن در حالت نامتعادل، از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۹۰: حرکت خوب شهباززاده و پاس زمینی او در محوطه جریمه هوادار، به یامگا رسید ولی ضربه بغل پای او بد زده شد و فراهانی آن را پیش از خروج از زمین در اختیار گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید