از جام جهانی حذف‌شان کنید؛

ادعای عجیب تگلراف علیه ایران

ادعای عجیب تگلراف علیه ایران

 نشریه تلگراف چاپ لندن با انتظار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده است.

 

 به گزارش حبیب خبر از “ورزش سه” در فاصله کمتر از ۱/۵ ماه تا شروع رقابت‌های جام جهانی قطر و در شرایطی که ملی‌‌پوشان ایران خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کنند امروز روزنامه تلگراف با انتشار مقاله‌ای با اشاره به استفاده روسیه از پهبادهای ایرانی در جنگ با اوکراین خواستار تحریم ایران از سوی مقامات برگزار کننده جام جهانی و فدراسیون بین‌المللی فوتبال شد.

 

 تلگراف در این مقاله در گفت و گویی با کریس برایانت وزیر سابق امور خارجه انگلیس از قول او چنین نوشته است: هر کشوری از ولادیمیر پوتین حمایت نظامی ارائه کرده باید از ورزش جهان اخراج بشود.

 

این در حالی است که ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران با رد این ادعا توضیح داده اخباری که درباره حمایت ایران از روسیه و تهیه پهباد برای حمله به اوکراین منتشر شده انگیزه سیاسی دارند و از طریق منابع عربی منتشر شده‌اند.

 

تیم ملی ایران به عنوان اولین تیم آسیا به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرده و در حال حاضر زیر نظر کارلوس کی‌روش خود را آماده حضور در این مسابقات می‌کند.

در هفته‌های گذشته فشارهای سیاسی و اظهارنظرهایی مبنی بر حذف ایران از این تورنمنت به گوش رسیده اما فیفا واکنشی نسبت به این ادعا نداشته است.

حالا تلگراف امروز در مقاله‌ای که در وب سایت خود منتشر کرده خواستار ورود فدراسیون جهانی فوتبال به این موضوع شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید