امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

واکنش عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان به اتفاقات رخ داده در اهواز/ آقای طالقانی! قرارداد ویلموتس هم «مسئله اساسی» نیست؟

در مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان، طالقانی مجددا عهده‌دار ریاست این هیات شد.

 

مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان امروز ۱۲ مهرماه با حضور قنبرزاده نایب‌رییس فدراسیون فوتبال، حیدری رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون و براتی عضو هیات رییسه فدراسیون و کاشانی نماینده وزارت ورزش در اهواز برگزار شد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، همان‌طور که سرپرست هیات فوتبال خوزستان اعلام کرده بود، مهدی تاج رییس فدراسیون در این مجمع حاضر نشد. همچنین بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم به مجمع نیامد. 

 

آقایان عبدالکاظم طالقانی، امید احمدی، محمد نظری و البرز حاجی‌پور، کاندیداهای احراز سمت ریاست هیات خوزستان بودند که نظری و حاجی پور غایب بودند و احمدی با حضور در مجمع، انصراف خود را اعلام کرد. 

 

در پایان این مجمع نیز، طالقانی با 46 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال خوزستان انتخاب شد. دو رای سفید بود. 

 

طالقانی پیش از این نیز ۸ سال عهده‌دار ریاست هیات بود.

۴۸ نفر از ۵۱ عضو مجمع، حضور داشتند. 

 *****

 گفتنی است: در چند روز اخیر برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در تاریخ ۱۲ مهرماه، با گله‌مندی بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و آل‌کثیر سرپرست هیات فوتبال استان همراه بود.

 

به گزارش ایسنا، آل کثیر سرپرست هیات فوتبال استان هم که مقدمات برگزاری مجمع را در استان مهیا نمی‌دانست و برگزاری مجمع را همراه با ابهامات می‌دانست و عنوان کرده بود که در این مجمع حاضر نمی‌شود، به همین صورت هم شد و او نیامد.

 

همچنین بنی‌تمیم هم که چند روز پیش اعلام کرد هنوز تصمیمی برای حضور در مجمع ندارد زیرا در نشست با مهدی تاج از او خواسته بود در برگزاری مجمع تاخیر ایجاد کند تا شرایط بهتری برای رقابت عادلانه‌تر فراهم شود و نیز موافق بازگشت طالقانی به هیات فوتبال خوزستان نیست، امروز در مجمع شرکت نکرد. این در حالی است که در تمامی مجامع برگزار شده در خوزستان، شخص مدیرکل حضور داشته است.

 

همچنین مهدی تاج رییس فدراسیون در مجمع حاضر نشد.

 

 منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال در این مجمع، اظهارکرد: مکلف بودیم که مجمع را در تاریخ مقرر و طبق قانون برگزار کنیم. از وزارت ورزش و آقای پولادگر معاون وزیر و آقای کاشانی نماینده وزارت که در مجمع حاضر است، تشکر می کنم. 

 

وی افزود: خوش حالم که در این مجمع و در حضور هم استانی های خودم هستم و به خوزستان به عنوان مهد فوتبال و جوانمردی در ورزش کشور افتخار می کنم. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید