ذهن تیم مشوش بود، شاید چند پنالتی دیگرمان هم گل نمی‌شد

گل‌محمدی: باعث افتخارم است با این بچه‌ها کار می‌کنم

 
گل‌محمدی: باعث افتخارم است با این بچه‌ها کار می‌کنم
  یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 

 به گزارش ورزش سه،  پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتور بازنده شد که در دقایق پنالتی به رغم کسب یک پنالتی جنجالی، توسط مهدی ترابی آن را از دست داد و اخباری موفق به مهار آن شد.

 

 یحیی در نشست خبری پس از بازی در خصوص این بازی گفت: گل‌شرایط بازی و قبل بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این بازی نداشتیم و دلایل مختلفی داشت و فکر کنم اینجا نتوانیم درباره این دلایل صحبت کنیم.

 

 سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد تیمش توضیح داد: خیلی سخت بود به شرایط مسلط باشیم. تا حالا ندیده بودم یک تیم انقدر بی تمرکز باشد اما از آن طرف خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم و با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی و معرفت شان را نشان دادند و باعث افتخارم است با آنها کار می‌کنم و به تک تک آنها افتخار می‌کنم. درباره بازی توضیحی ندارم.

 

وی افزود: تبریک می‌گویم به تراکتور که بازی خوبی را ارائه دادند و حقشان برد بود و شاید می‌توانستند گلهای بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

 

او درباره پنالتی ترابی گفت: شرایط پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. آن بازی لوکادیا زد و امروز هم مهدی زد.

هر دو خوب می‌زنند اما بازیکنان آن قدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید