امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مهرگان رامهرمز در آستانه حذف! / سرمربی تیم: آقای بنی‌تمیم به داد فرزندان کم‌توقع رامهرمز برسید

 سرمربی تیم فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز می‌گوید شرمنده بازیکنانم می‌شوم که در هوای گرم و طاقت‌فرسا روزی دو وعده تمرین می‌کنند اما هنوز پول ورودی مسابقات دسته یک کشور را نداریم و در خواستم از مدیرکل ورزش خوزستان این است که به داد فرزندان کم‌توقع رامهرمز برسد.

 

 محمد نظری در گفت و گو با ایسنا با بیان این‌که تیم فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز تنها امید فرزندان محروم این شهر در حال انصراف از مسابقات دسته یک کشور است، اظهارکرد:‌ شرمنده بازیکنانم می‌شوم که در هوای گرم و طاقت‌فرسا روزی دو وعده برای پیشرف تمرین می‌کنند اما هنوز پول ورودی مسابقات دسته یک کشور را نداریم.

 

وی در ادامه با خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: آقای بنی‌تمیم به داد فرزندان کم‌توقع رامهرمز برسید. مجموعه‌ای که با خون دل و با نبود امکانات توانست خود را به بالاترین سطح فوتبال پایه ایران برساند و اکنون نیز تنها نماینده شهرستان رامهرمز در رده پایه در لیگ کشور است، این روزها به دلیل عدم پرداخت حق ورودی مسابقات و حق عضویت که جمعا ۴۰ میلیون تومان است، در آستانه حذف از قرعه کشی مسابقات دسته یک کشور است.

 

سرمربی تیم فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز افزود: آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان و آقای عظیم آل‌کثیر سرپرست هیات فوتبال استان، از شما تقاضا دارم که صدای محرومیت ما را بشنوید.

یک تیم در همین رده سنی در خوزستان داریم که ۲۰۰ میلیون پول به آن پول تزریق می‌شود چون در مرکز استان است اما بعد تیم ما برای ۴۰ میلیون تومان در آستانه حذف از مسابقات است.

 

وی بیان کرد:‌ آقای بنی‌تمیم شما از جنس ورزش و گوش شکسته این ورزش بوده و خاک این ورزش را خورده‌اید و باید بیشتر از همه ما را درک کنید. درد دارد یک تیم برای نداشتن ورودی از مسابقات حذف شود.

می‌توانم اسم خیلی از مسئولان را که حامی ما نبوده‌اند بیاویم اما امیدمان اکنون به مدیرکل ورزش استان است زیرا خود او نیز زجر این ورزش را کشیده است.

 

نظری گفت: باید همه تلاش کنند تا امید از دست رفته جوانان محروم که همه از روستاهای مناطق محروم رامهرمز و خوزستان هستند، به آن‌ها برگردد.

ما می‌دانیم که مدیرکل ورزش خوزستان برای حل مشکل ما مثل خیلی‌های دیگر نامه را پاراف الکی نمی‌زند و امیدوارم این بار هم که شرایط‌ مان خیلی حیاتی‌تر از همیشه است، به جوانان محروم شهرستان رامهرمز کمک شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید