امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

حمله نکونام به عرب براقی: او یک داور ضعیف است!

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آقای عرب براقی داور ضعیفی است به ویژه برای تیم‌هایی که بخواهند فوتبال بازی کنند و به بازی سرعت بدهند اما برای تیمی که بخواهد وقت تلف کند این داور فوق العاده است.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که امشب با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که گرمای هوا داشت و می‌دانستم حریف بسته بازی خواهد کرد، تمرین کرده بودیم.

 

می‌دانستیم صنعت نفت برای حداقل امتیاز می‌آید. در این سال‌ها فوتبال نفت آبادان را زیاد دیده‌ام. به نظرم بازی امشب یکطرفه ترین بازی بود که در این سال‌ها از نفت دیده بودم.

 

وی ادامه داد: کاملا تیمم سوار بر بازی بود و حتی اگر گلر هم نداشتیم، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

شاید در شش، هفت دقیقه ابتدایی نیمه نخست کمی حریف روی بازی مستقیم در زمین ما ماند، اما در بقیه دقایق مسابقه اگر ما گلر هم نداشتیم، هیچ اتفاق خاص نمی‌افتاد.

غیر از وقت تلف کرن و خواباندن بازی و همچنین از جریان انداختن بازی کار دیگری از سوی حریف اتفاق نیفتاد. 

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد ادامه داد: ما سعی کردیم به بازی سرعت بدهیم و همان ابتدای بازی هم به داور گفتم که این شگردی است که صنعت نفت انجام می دهد و هر ۵ دقیقه یک بار یک بازیکن آن‌ها به روی زمین می‌افتد تا بازی ما از جریان بیفتد و وقتی تیمی دقیقه ۲۵ و بعد هم دقیقه ۳۵ کارت می‌گیرد مشخص است که برنامه دارد.

اینکه از دقیقه ۸۰ به بعد داوران به گلر حریف کارت می‌دهند یعنی می‌خواهند بازی را کنترل کنند و من به داور گفتم، ابتدای بازی هم به شما گفتم که از دقیقه ۸۰ به بعد کارت خواهید داد.

 

با اینکه ما به پدر آقای عرب براقی داور این دیدار ارادت داریم و از دوستان خوب ما هستند اما داور ضعیفی است. او دو سال پیش نیز باعث باخت ما به نساجی شد و در سه سال پیش هم با بازی با نفت آبادان باعث شد ما ببازیم.

از نظر من داور ضعیفی است. به هر حال این داور برای تیمی که بخواهد فوتبال را بخواباند، عالی است. خواهشاً چنین کارهایی را با تیم ما انجام ندهید.

 

ما یک ذره فوتبال بازی کرده‌ایم و کلاه سرمان سخت می‌رود. این نوع قضاوت کردن برای ما سنگین است.

اعتقاد شخصی من این است که بازی تیم‌های خوزستان و حتی تیم‌های شمال باید از بهترین داوران استفاده شود.

 

اصلاً چه اشکالی دارد داوران جوان و ناشناخته بگذاریم. من الان متوجه می شوم که چرا اسم آقای اصفهانیان از لیست داوران خارج شد.

به هر حال آقای عرب براقی داور ضعیف است به ویژه برای تیم‌هایی که بخواهند فوتبال بازی کنند و به بازی سرعت بدهند اما برای تیمی که بخواهد وقت تلف کند این داور فوق العاده است.

 

امروز چند دقیقه بازی مفید داشتیم حداقل ۷ دقیقه گلر حریف وقت تلف کرد و بعد یکباره می‌دیدیم سه بازیکن حریف روی زمین افتاده‌اند.

 

البته من به سیستم نفت آبادان احترام می‌گذارم و هیچ ایرادی وارد نیست و تیم ما باید آنقدر خوب باشد که با این شرایط کنار بیایم اما با این مدل قضاوت کردن بازی می‌خوابد.

مثل بازی‌های دربی تهران که داور تند تند سوت می‌زند تا همه خوشحال از ورزشگاه خارج شوند و خونی از دماغ کسی نریزد و کسی ناراحت نشود و قضاوت آقای عرب براقی هم به همین صورت بود.

 

نکونام گفت: من واقعاً نکاتی را در تیمم دیدم که به آن امیدوارم. تیم فوق العاده خوبی داریم و هیچ مشکلی نداریم که در هفته اول مساوی کردیم .

مشکل اصلی ما این است که باشگاه نتوانست پاتوسی و کولیبالی را زودتر به تهران بیاورد و من سر این موضوع کلی حرص خوردم و دیدید که امروز هم آماده نبودند.

 

وریا غفوری هم دیر به جمع ما اضافه شد و آماده نبود و اشکان دژاگه نیز آماده نیست. اگر نفرات مان آماده شوند، تیم فوق العاده‌ای هستیم.

ضمن اینکه باشگاه نتوانست آرش رضاوند را هم حفظ کند و متأسفانه فرشید اسماعیلی هم مصدوم شد. مطمئناً تیم‌مان قابل احترام و خوب است.

من با خودم صادق هستم و تیمم شرایطی را دارد که ان‌شاءالله امسال بتوانیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم. البته باید خیلی تلاش کنیم و زودتر آماده شویم و بتوانیم از همه بازیکنان و پتانسیلمان استفاده کنیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بالارفتن کیفیت فولاد نسبت به فصل قبل و آیا به نظر تو تیمش نیاز به مهاجم دارد، خاطرنشان کرد: ما در خط حمله‌مان مشکلی نداریم و مشکل مان در بحث آمادگی تیم است. من خیلی دوست ندارم در تیمم تغییر ایجاد شود اما آیا واقعاً پاتوسی همان پاتوسی بود که خیر اما پهلوان آماده بود.

اگر نیاز باشد یار بگیریم در نیم فصل انجام خواهیم داد و فعلاً در این فکر هستیم که به جای آرش رضاوند بازیکن بگیریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید