امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

بيوك وطنخواه محمود خوردبين درويش

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مشاور مدیر عامل امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل پیشکسوت نامی و سرمربی اسبق پرسپولیس، با وی دیدار کردند و جویای احوال و مسایل پزشکی وی شدند.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین رضا درویش امروز همراه محمود خوردبین، راهی منزل بیوک وطنخواه شد تا ضمن عیادت از وی با او دیدار و گفت و گو داشته باشند.

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین جویای مسایل پزشکی پیشکسوت پرسپولیس شد و مقرر شد در این ارتباط پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

 

در جریان این ملاقات، حاضران خاطرات گذشته را نیز مرور کردند و از بزرگان پرسپولیس یاد شد.

 

رضا درویش، پیشکسوتان باسابقه و نامی پرسپولیس از جمله بیوک وطنخواه و محمود خوردبین را ذخائر ارزشمند پرسپولیس و مایه فخر و مباهات فوتبال ایران دانست.

 

مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: در آن زمان که بزرگانی چون آقای وطنخواه فوتبال بازی می‌کردند، بیشترین تفریح و سرگرمی جمعیت ایران، همین فوتبال و ورزش بود. مردم و هواداران با پیروزی‌های همین قهرمانان، دلخوش بودند. آقای وطنخواه و هم دوره‌هایی‌های ایشان خاطرات خوشی را برای هواداران پرسپولیس و در کل برای مردم ایران رقم زدند.

 

در جریان این دیدار از محمود خوردبین به عنوان فردی که هیچ‌گاه به تیم دیگری نرفت، به عنوان یکی از شناسنامه‌های پرسپولیس یاد شد. وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ سال با عناوین و مسوولیت‌های مختلف در خدمت پرسپولیس بودم و افتخار شاگردی آقای بیوک وطنخواه را نیز داشته‌ام که سرمربی من بوده‌اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید