برای نخستین بار در ورزش ایران صورت گرفت؛

اعزام ورزشکاران بیماران خاص خوزستان به مسابقات بین‌المللی

 اعزام ورزشکاران بیماران خاص خوزستان به مسابقات بین‌المللی برای اولین بار در ورزش ایران

 

برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، ورزشکاران بیماران خاص خوزستان به مسابقات بین‌المللی اعزام می شوند.

 

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اظهارکرد: یکی از آرزوهای ۱۴ ساله من در هیات ورزش بیماران خاص از ابتدا تاکنون اعزام تیم ورزشکاران بیماران خاص خوزستان به یک تورنمت بین المللی بوده است.

 

جمال فتاحی افزود: مسابقات جهانی پیوند اعضاء به دلیل داشتن فدراسیون جهانی پیوند اعضاء هر دو سال یک بار برگزار می‌ شود که ورزشکاران با اراده کشورمان در آخرین دوره در انگلیس توانستند به عنوان سوم تیمی جهان برسند اما به دلیل نداشتن فدراسیون جهانی بیماران خاص، تاکنون هیچ ورزشکاری به مسابقات بین المللی اعزام نشده است که با مجوز  فدراسیون و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در مهرماه برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران تیم شطرنج آقایان و بانوان بیماران خاص استان با هزینه کامل هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان به مسابقات یکی از کشورهای گرجستان یا آذربایجان اعزام خواهد شد.

 

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با ابراز خوشحالی از این موضوع، عنوان کرد: نفرات برتر جهت اعزام این مسابقات در انتخابی ۳۰ تیر ماه در شهرستان ماهشهر انتخاب خواهند شد.

 

وی تاکید کرد: حضور در این تورنمنت بین المللی علاوه بر این سطح شطرنج بازان خوزستان را ارتقا خواهد داد، مطمینن تاثیر بسیاری در افزایش روحیه ورزشکاران بیماران خاص استان خواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید