امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییس هیات فوتبال خوزستان از مدرسان تلاشگر خوزستانی خواست با آموزش های به روز فوتبال، مربیان با دانش و شایسته را به جامعه فوتبال معرفی کنند.

 به گزارش خبرنگار حبیب خبر از روابط عمومی هیأت فوتبال خوزستان، "عبدالکاظم طالقانی" با جمعی از مدرسان مطرح فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش فوتبال استان هم چون: فروزان سلیمانی، مینا بارانی و حسن سالمی، فریدون حردانی، جهانبخش داراب پور،منصور ربیعه، عبدالامیر روانشاد دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست- که دکتر سجاد مهدی پور مسوول کميته آموزش هیأت فوتبال خوزستان حضور داشت- درباره آخرین سیاست ها و چگونگي اجرايي شدن تقویم آموزشی و کلاس های مربیگری پيش رو بحث و تبادل نظر شد.

همچنین عبدالکاظم طالقانی خطاب به حاضران در این جلسه گفت: اهمیت نقش مربیان در فوتبال بر هیچ کس پوشیده نیست و شما مدرسان تلاشگر با آموزش های به روز فوتبال، مي توانيد مربیان با دانش و شایسته را به جامعه فوتبال معرفی کنید و از این طریق استعدادهای موجود را در مسیر رشد و بالندگی قرار دهید.

در پایان این نشست متولی هیأت فوتبال استان درباره برگزاری کلاس آموزشی دانش افزایی- که قرار است با حضور مدرسان و استادان خوزستانی در روزهاي پنجشنبه دوم و جمعه سوم تیر هفته جاری در سالن همایش های اداره کل ورزش وجوانان خوزستان ورزشگاه تختي اهواز برگزار شود،تاکید کرد و گفت: این کلاس ها که در حقيقت تکمیل کننده آموزش های قبلی است به بهترين نحو ممکن و با هماهنگی های لازم انجام شود.

*سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید