امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استمداد هواداران استقلال اهواز از مدیرکل ورزش خوزستان

 

هواداران تیم استقلال اهواز از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستند تا با حمایت خود زمینه را برای رفع مشکلات این تیم فراهم سازد.

 

به گزارش حبیب خبر، تیم استقلال اهواز یکی از تیم‌های محبوب و پرطرفدار در سطح استان خوزستان و کشور ایران است که از حمایت باوفاترین هواداران خود برخوردار است.

 

با اینکه تیم استقلال اهواز در این روزها شرایط خوبی ندارد و بدترین روزهای تاریخ خود را پشت سر می‌نهد ولی باز هم هواداران این تیم قدیمی آن را رها نکردند.

 

به منظور رفع مشکلات و حمایت از تیم استقلال اهواز هواداران این تیم نامه ای را به دکتر حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نوشتند.

 

هواداران تیم استقلال اهواز در این نامه از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستند تا با حمایت خود زمینه را برای رفع مشکلات این تیم فراهم سازد.

 

متن نامه هواداران استقلال اهواز به شرح زیر است:

 

ریاست محترم ورزش و جوانان استان خوزستان

 

باسلام و احترام

 

بدین وسیله به استحضار می‌رساند باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز با بیش از ۷۰ سال قدمت، قدیمی‌ترین تیم استان خوزستان و جنوب کشور می‌باشد.

 

یکی از معدود تیم‌های خصوصی فوتبال ایران که توانسته در کوران مشکلات کمرشکن اقتصادی تاب بیاورد و به حیاتش ادامه دهد و اگر مشکلات مدیریتی سال‌های قبل نبود  هم‌اکنون در سطح اول فوتبال ایران قرار داشته است.

 

استقلال اهواز به‌دلیل بدهی‌های انباشته شده از سال‌های قبل و سقوط به لیگ‌های دسته پایین در شرایط بحرانی ویژه‌ای قرار دارد و با این شرایط امکان حضور در مسابقات لیگ را نخواهد داشت و اگر کمک‌های فوری به این تیم تزریق نشود شاید فاجعه‌ای بزرگ در ورزش استان خوزستان به وقوع بپیوندد.

 

یکی از دلایل زنده نگه داشتن نام استقلال اهواز در این چند سال گذشته بدون تردید حمایت‌های هواداران باشخصیت و محترم این باشگاه می‌باشد. 

 

از این رو، از ریاست محترم  ورزش و جوانان استان خوزستان جناب دکتر بنی‌تمیم تقاضا داریم که به یاری این باشگاه(استقلال اهواز) محبوب بشتابید تا بتوانیم دوباره شاهد رقم خوردن اتفاقاتی دلنشین برای هواداران پرشور و پرشمار در فوتبال استان خوزستان و ایران باشیم.

 

پیشاپیش از لطف و حمایت‌های شما سپاسگذار هستیم.

 

هواداران استقلال اهواز ۱۳۲۷

منبع: فارس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید