رقابت میان استراماچونی و نکونام برای هدایت استقلال

رقابت بین استراماچونی و نکونام برای هدایت استقلال

 

کاربران خبرآنلاین، استراماچونی و نکونام را افراد شایسته هدایت استقلال دانستند.

 

 پس از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، فرهاد مجیدی سرمربی این تیم از آبی ها جدا شد تا مدیران این تیم از حالا به فکر جذب مربی فصل بعد باشند.

 

در این باره، در یک نظرسنجی از کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظر خود درباره شایسته ترین فرد، برای هدایت استقلال در فصل بعد را مشخص کنند که بیشتر کاربران جواد نکونام، و آندره آ استراماچونی را گزینه مناسب تیم دانستند.

 

در ادامه گزیده ای از نظرات کاربران خبرآنلاین را می خوانید:

 

امیر: نکونام
 
حمید: عزیز جان نکو نام نمیاد چون اسمش بهش نیاز داره و رفتن حذفی قهرمانان آسیا و چون خودش می‌دونه بره مربی تیمی بشه که فصل پیش قهرمان شده و هرچی رکورد هستش زده اون پنج پرسپولیس رو انداخت تو کیسش و از وسط قیچی کرد اگه یه باخت بده مساوی کنه تیم خوب گل نزنه بازیکنی که بیاره خوب نباشه هرچی موج انتقاد بدو بیراهه هست بهش نثار می کنم منم باشم می‌شینم سر جام حتی بهش فکر نمی کنم اگه موقع مربی گری مجیدی بود که هی میومد و می‌رفت بازم یه چیزی با خودش می گه چون قهرمان شده هرچه ضد استقلالی هستم ریختن وسط هرچی دارن رو کردن تا فصل بعد استقلال نتیجه نگیره اولیش رفتن فرهاد بود دومیش به نظرم با رفتن آقای آجر لو تکمیل می شه و تیم دوباره می‌پاشه به معنی کامل و دیگه شروع می کنند برن رکورد هربازی میانگین سه گلو بزنن.
 
رکورد برد متوالی که دیگه امکان ندارد چون اون کسی که همه رو صاف می کرد رفته اگه کسی دوباره پیدا نشه همه تیما رو برای پرسپولیس بخوابونه تا اونا راحت ببرن باز یارو بعید به نظر می شه حتی بتونه دوبار پشت سرهم قهرمان بشن چه برسه به نتیجه گیری در آسیا دیگه فینالو تو خواب می بینن امسال به غیر سه‌تای اصلی استقلال و پرسپولیس.
 
 
علی آقا: استرا خیلی خوبه، ولی فک کنم نکونام بیاد که البته بد هم نیس، خداکنه مثل منچستر و روزگار پسا فرگوسن نشیم.
 
علی اکبر: استراماچونی جواد نکونام
 
صفای دل: جوادنکونام چون ازخانواده خودمون هست فنی قوی رابطه عمومی خوب متعصب وسالم زندگی کرده
 
علی عاشق نظام واستقلال ایران از اهواز: بهترین گزینه برای استقلال ایران آقای استراماچونی هست وبس.
 
امید: گابریله پین.
 
امیرحسین‌شیخی‌: به‌نظرم‌نکونام‌لیاقت‌سرمربی‌گری‌استقلال‌رو داره‌
 
پیران: تیم با ایده گل نخوردن و نباختن بسته شده.. و تغییر ذهنیت بازیکنان خیلی سخته‌ نکونام مدل کیروش و استرا هجومی استرا واهمه ی از نباختن و گل خوردن نداره سرعت براش مهم و اینکه یه بازی تماشایی به جا بزاره.. استرا بهتره
 
کیان: فقط قلعه نوعی می تونه واسه استقلال خوب باشه
 
امیدبخش: فرهاد خان شک ندارم که محبوب ترین هستی ولی؟ یک چند مرتبه استقلال هوداران ۳۰ میلیونی استقلال حتا به کام مرگ کشاندی جوانی که وقتی استقلال رو که با قهرمانی فاطله نداشت تنها گذاشتی دو جوان فوت کردن هوداران افسرده الان هم که قهرمانی شادی بود ۴۸ ساعت بعد قهرمانی رو به کام هودار تلخ کردی. این رسما جوانمردی نبود.
 
استراماچونی خدای این سیستم هست که استقلال قهرمان شد استراماچونی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید