رسانه هلندی علیه کاپیتان تیم ملی ایران؛ جهانبخش بدترین بازیکن فصل!

جهانبخش

 

یک رسانه هلندی جانبخش را به عنوان بدترین بازیکن فصل فاینورد انتخاب کرد.

 

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جهانبخش بعد از سه فصل فصل نیمکت نشینی در برایتون سال گذشته در نهایت تصمیم گرفت تا این این تیم انگلیسی را به مقصد لیگ هلند ترک کند.

 

جهانبخش در ابتدای دوران حضورش در فاینورد عملکرد خوبی داشت اما رفته رفته با تصمیم سرمربی این تیم نیمکت نشین شد تا دوباره نگرانی هایی در خصوص کاپیتان تیم ملی ایران صورت بگیرد.

 

فاینورد اگر چه این فصل به فینال لیگ کنفرانس اروپا رسیده است  و باید برابر شاگردان  آاس رم ایتالیا به میدان برود اما یک رسانه هلندی جانبخش را به عنوان بدترین بازیکن فصل فاینورد انتخاب کرد.

 

سایت fcupdate در خصوص جهانبخش نوشت: «وقتی استیون برگویس از فاینورد راهی آژاکس شد، فاینورد برای جانشینی او به دنبال علیرضا جهانبخش رفت.

خیلی از هواداران او را به تیم پیشنهاد دادند و مدعی شدند که این بازیکن در خط تهاجمی به فرمانده تیم ملی ایران لقب گرفته است.

با این حال، او نمایش خوبی نداشت و فصلی بدون خوش حالی را سپری کرد.

در ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت ولی خیلی زود محو شد و به نیمکت رسید. مهاجم باتجربه امیدوار است تا توانایی‌های خودش را پس از تابستان نشان دهد.»

 

جهانبخش در فصلی که گذشت موفق شد ۸ گل به ثمر برساند و ۴ بار هم برای هم تیمی ها خود پاس گل ارسال کند اما با این حال این سایت به او نمره ضعیف ۴ را داد تا ضعیف ترین بازیکن فاینورد لقب بگیرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید