امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

مصطفوی و مجیدی

 

مربی تیم استقلال تهران درمورد دیدار برابر آلومینیوم اراک و قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد.

 

 صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از مصاف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کنم، هواداران استقلال سال ها سختی کشیدند و ناراحت بودند که بالاخره خداراشکر توانستیم طلایی ترین جام ممکن را به آنها تقدیم کنیم. خیلی خداراشاکرم که سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم و امیدوارم در این شرایط سختی که برای مردم وجود دارد این جام توانسته باشد مردم کشورم را خوشحال کرده باشد؛ به امید موفقیت های بیشتر استقلال تهران.

 

او درمورد بازی فردا گفت: بازی با آلومینیوم بازی سنگینی است، نتایج آلومینیوم مشخص است و تیم خوب و با سازماندهی‌ای هستند که در بخش دفاعی و انتقال از دفاع به حمله جزو تیم های خوب لیگ هستند. تقریبا به تمام تیم های لیگ ضربه زده اند و ما و بچه ها شناخت خوبی از انها داریم و امیدوارم با تدابیر آقای مجیدی پیروز میدان باشیم.

 

شما به دنبال مهاجرت هستید؟ مصطفوی در این خصوص گفت:‌ در حال حاضر، درحال برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم و با تمام توانم به تیم کمک میکنم تا بتوانیم سه بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم، برای آینده بعدا هم میشود صحبت کرد و تصمیم گرفت.

 

استقلال رکورد امتیازگیری در لیگ را می شکند؟ مربی آبی ها در این رابطه گفت: درمورد پتانسیل این تیم خیلی می توان صحبت کرد، ما سه بازی داریم و 9 امتیاز باقی مانده است.

در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می رویم و یک تیم خیلی جوان در مسیر خیلی سخت، خیلی ها برای این تیم از ابزار های داشته و نداشته استفاده کردند تا جلوی این قهرمانی را بگیرند، جلوی مسیر را برای بازیکنان جوان بگیرند.

از زمانی که نقل و انتقالات شروع شد تا جذب بازیکنان خیلی از خودی ها و ناخودی ها گرفته که انتظار می رفت بزرگ منشانه از این تیم جوان حمایت کنند، شاید بدتر از همه با زخم زبان و رفتارهایشان تیم را اذیت کردند.

این قهرمانی مثل شنا کردن برخلاف رودخانه بود و برای همین باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترم شان، جناب ساکت عبارت پاک و سالم را برای قهرمانی  به کار بردند.

این تیم و شخص آقای مجیدی شبانه روزی تلاش کردند، کار کردند، مقابل سختی ها محکمتر شدند، دو ستون دفاعی ما به ناحق از ما جدا شدند اما تیم مسیرش را حفظ کرد. هرگونه اتفاق ناخوشایندی که می شد در یک فصل بیفتد برای ما افتاد.

 

او ادامه داد: پیش از بازی با گل گهر دو بازیکن این تیم را محروم کردند، فقط هم برای همان بازی. دو تا از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران را از این تیم جدا کردند. این تیم دچار کرونا در نیم فصل شد و آماده سازی نیم فصل را از دست داد اما هیچکدام از این ها باعث نشد انگیزه و تلاش بازیکنان و گروه ما کم شود.

در این شرایط سخت این تیم توانست سه هفته زودتر قهرمانی را مسجل کند. با همان انگیزه کار میکنیم تا این سه بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

مصطفوی درباره اینکه استقلال خواستار دریافت جام طلایی است یا خیر، گفت: دوستان همین جام را به ما بدهند، جام طلایی نمی خواهیم!

 

او درباره اینکه خیلی ها تمایل داشتند قهرمانی را به نام شخص دیگری بزنند، گفت: گفتم که این قهرمانی اول از همه متعلق به هواداران عزیزی است که ظلم ها را به چشم دیدند و هیچ کاری از دستمان برنیامد که انجام بدهیم.

امسال با تمام وجود از ما حمایت کردند و ول آدم های دورو را نخوردند و گول حسودان تنگ نظر و عنودان بدگهر را نخوردند و از تیم شان حمایت کردند. قهرمانی اول برای هواداران و این مردم است.

بعد از آن برای گروهی است شبانه روزی سخت تلاش کرد و نتایجش در زمین مشخص است. برای یکایک لحظات مسابقه برنامه وجود داشت و این یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی های تاریخ فوتبال ایران است. 

 

صالح مصطفوی درباره اینکه استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد، گفت: به نظر من این یک حسرت بزرگ برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود چون این تیم با این مدل نمایش هایی که ارائه می دهد با این جذابیت حتی نیمکت نشینان برخی اوقات بیشتر از بازیکنان داخل زمین هیجان نشان می دهند.

با این همه تماشاگر خون گرم واقعا جایش در آسیا خالی است ولی بیشتر از اینکه به استقلال ظلم شود، به فوتبال آسیا ظلم شده است و این حسرت بزرگی برای فوتبال آسیاست و امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید