امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

پاسخ رئیس صداوسیما درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور

 رییس سازمان صداوسیما گفت: در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک‌تر شدن به مردم فراهم شود.

 

 به گزارش ایسنا، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش صداوسیما در اجرای نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: یک اقدام ضروری و لازم است که باید در اقتصاد کشور اتفاق بیفتد.

 صداوسیما تریبون خود را برای تبیین این طرح و اطلاع‌رسانی درباره آن و انتقال دیدگاه‌های مردم به مسوولان و انتقال توضیحات و تبیین مسوولان به مردم در اختیار دولت قرار داده است.

 ما از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم که حداکثر استفاده رسانه‌ای ممکن برای برقراری ارتباط بین مردم و مسوولان در اجرای این طرح فراهم شود.

 

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای شما کمک معیشتی واریز شده است؟ گفت: خیر. ما باید مراجعه کنیم بلکه اسم ما را هم به سیستم وارد کنند. باید بررسی کنیم ببینیم که چرا جزو ۱۰ درصد نیستیم. 

 

جبلی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه صداوسیما درباره مجری‌هایی که ممنوع التصویر هستند و یا با اتفاقاتی از صداوسیما رفتند، چه تدبیری می اندیشد و در مورد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما چه تصمیمی گرفته می شود؟ گفت: در دوره تحولی جدید در صداوسیما، بارها گفتم و باز هم می گویم آنتن صدا و سیما برای نزدیک شدن بیشتر به مردم و دادن عرصه به سرمایه های ارزشمند باز هست و این امکان وجود دارد.

در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک‌تر شدن به مردم فراهم شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید