امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

استقلال با این بازیکن گل نمی‌خورد!

 

ورزش سه نوشت: باز هم در روزی که روزبه چشمی در پستی غیرتخصصی به میدان رفته بود، استقلال موفق به ثبت کلین شیت شد.

 

اخراج رافائل سیلوا در دقیقه ۴۱ دیدار برابر پیکان باعث شد تا فرهاد مجیدی سریعا اندک مدافعینی که در دسترس داشت را از روی نیمکت بلند کرده و از آنها بخواهد هر چه سریعتر خود را گرم کنند تا آبی پوشان جای خالی مدافع بلند قامت و برزیلی خود را پر کنند.

 

با اینکه به نظر می رسید محمد دانشگر گزینه ای باشد که به جای یکی از بازیکنان استقلال وارد زمین شود، اما چنین نشد و فرهاد مجیدی تصمیم گرفت از تجربه بالای روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کرده و این بازیکن را روانه میدان کند.

 

چشمی بین دو نیمه به جای ژستد پای به زمین مسابقه گذاشت و شاید اگر بخت با او یار می بود، می توانست از فرصتی که در دقیقه ۹۴ نصیبش شده بود، استفاده کرده و پیام آور شادی برای آبی پوشان باشد اما چنین نشد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

روزبه در تقابل با پیکان، ۲ قطع توپ و یک دفع توپ داشت و در یک نبرد هوایی نیز به پیروزی رسید. ۷۴ درصد از پاس های او نیز صحیح بودند و با یک شوت، دروازه محمد ناصری را تهدید کرد تا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

 

نکته جالب اینکه چشمی در بازی برابر پیکان برای هجدهمین بار در این فصل چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی به میدان رفت و از لحظه ای که روزبه وارد زمین مسابقه شده، استقلال ۱۴ مرتبه موفق به ثبت کلین شیت شده که این آمار در نوع خود جالب توجه است.

 

به واقع از زمانی که چشمی در ترکیب استقلال قرار گرفته، این تیم خیلی سخت گل خورده و ۱۴ بار بسته نگه داشتن دروازه طی ۱۸ دیدار، گواه این مسئله است که روزبه در فصلی که تماما در پستی غیرتخصصی به میدان رفته، عملکرد قابل تحسینی را از خود به نمایش گذاشته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید