طارمی بهترین بازیکن مقدماتی جام جهانی

طارمی بهترین بازیکن مقدماتی جام جهانی

 

مهدی طارمی با وجود اینکه نتوانست تیم ملی را در بازی با لبنان همراهی کند به خاطر عملکردی که از خود در بازی های پیشین به نمایش گذاشت بهترین بازیکن مقدماتی جام جهانی شناخته شد.

 

به گزارش حبیب خبر از خبرآنلاین، مهدی طارمی علاوه بر دیدار با لبنان در بازی با کره جنوبی هم تیم ملی را همراهی نکرد.

ابتلای او به کرونا و در ادامه تاثیرات منفی این ویروس روی بدن این بازیکن موجب شد تا اسکوچیچ در مصاف با کره جنوبی و لبنان تیم ملی را بدون حضور مهدی طارمی ارنج کند.

پیش تر هم به خاطر سوء تفاهم ایجاد شده میان مهدی طارمی و اسکوچیچ تیم ملی در مصاف با سوریه و لبنان هم از این بازیکن بهره نبرد.

با این حال مهدی طارمی به خاطر 4 گل و دو پاس گل به عنوان بهترین بازیکن مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا انتخاب شد.

 

بدون شک یکی از دلایل قهرمانی تیم ملی در گروه A و عبور بسلامت از بازی های مقدماتی جام جهانی درخشش مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی در کنار سردار آزمون است.

 

این دو مهاجم همان طور که در زمان کارلوس کی روش ارایه گر بازی های خوبی در خط حمله تیم ملی بودند این بار هم در مسیر مقدماتی جام جهانی هم با گل های تاثیر گذار خود در نهایت رای به قهرمانی ایران دادند.

روز گذشته هم تیم ملی با گل سردار آزمون در مصاف با لبنان پیش افتاد و در نهایت ضربه تمام کننده علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی کار لبنان را تمام کرد.

این زوج باتجربه تر از 4 سال پیش شده اند و پیش بینی می شود تیم ملی با حضور این دو مهاجم در جام جهانی 2022 حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

 

طارمی بهترین بازیکن مقدماتی جام جهانی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید