امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تیم ملی فوتبال

 

شاگردان اسکوچیچ امروز روز سختی برابر کره جنوبی خواهند داشت و باید دید می توانند برابر رقیب رکورد ۱۱ سال شکست ناپذیری را ادامه دهند یا نه.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی امروز باید در نهمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی برود که این بازی جنگ صدرنشینی شاگردان اسکوچیچ با رقیب دیرینه خواهد بود.

ایران با ۲۲ امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد و کره ۲۰ امتیازی به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی است تا بالاتر از تیم ملی کشورمان قرار بگیرد. این بازی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

 ایران اما امروز کار بسیار دشواری برای رویارویی با کره دارد، چرا که علاوه بر علیرضا جهانبخش که کاپیتان تیم و گلزن ایران در بازی رفت بود، سامان قدوس و مهدی طارمی هم به کرونا مبتلا شده و حتی در اردوی تیم ملی هم حضور ندارند. غیبت صادق محرمی و سعید عزت‌اللهی نیز به دلیل محرومیت باعث پنج تغییر اجباری در ترکیب تیم ملی شده است.

 

در درون دروازه ایران همچنان امیر عابدزاده قرار خواهد گرفت. او این روزها در اسپانیان در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود و گزینه مطمئن تری نسبت به بیرانوند است که مدت هاست در چارچوب دروازه بواویشتا قرار نگرفته است.

 

در خط دفاعی، خبری از شجاع خلیل‌زاده مصدوم نیست و کنعانی‌زادگان یک زوج جدید در کنار خود می‌بیند. سیدمجید حسینی با اینکه از فرم بسیار خوب گذشته‌اش فاصله گرفته اما کماکان مدافعی مطمئن به‌شمار می‌رود.

 

در سمت راست خط دفاعی به جای صادق محرمی محروم به نظر می رسد دانیال اسماعیلی فر برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود و در جناح مقابل هم شانس حضور نورافکن بیشتر از میلاد محمدی است.

 

در خط میانی امروز تیم اسکوچیچ غایبان زیادی خواهد داشت. جهانبخش،عزت اللهی و قدوس در بازی برابر کره حضور ندارند تا تیم ملی با ترکیب نوراللهی،امیری،قلی زاده  و احتمالا احسان حاج صفی در این خط به میدان برود.

 

در غیاب مهدی طارمی،زوج خط حمله ایران را هم در این بازی سردار آزمون و الهیار صیادمنش تشکیل خواهند داد. این اولین حضور ثابت صیادمنش در مقدماتی جامجهانی خواهد بود. هر چند احتمال حضور کریم انصاری فرد هم در خط حمله ایران وجود دارد.

 

ترکیب احتمالی ایران برابر کره

امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، وحید امیری، اللهیار صیادمنش و سردار آزمون

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید