امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

آتش خشم گل‌محمدی، آزادی را خاکستر کرد!

 

در جریان شهرآورد ۹۸ پایتخت،‌ یحیی گل‌محمدی به علت ایجاد حواشی و درگیری با داور مسابقه، از سوی سید علی کارت قرمز دریافت کرد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در اوایل نیمه اول، پس از تعویض محمد دانشگر با زبیر نیک‌نفس، دانشگر به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

 

در دقیقه ۵۹ فرهاد مجیدی که در تمام طول بازی، مسابقه را ایستاده تماشا می‌کرد، برای دقایقی به روی نیمکت رفت و با دستیاران خود مشورت کرد.

 

محمد دانشگر پس از تعویض، روی خود پتویی انداخته بود که پس از هر موقعیت استقلال با آن حرکت‌های جالبی انجام داد که مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت.

در ادامه این مشورت، صالح حردانی به جای روزبه چشمی به میدان آمد و عزیزبک آمانوف به جای وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد.

 

هواداران استقلال وقتی متوجه شدند عزیزبک آمانوف قرار است به زمین مسابقه بیاید، این بازیکن را به شدت تشویق کردند.

او با اعلام فرزاد مجیدی از نیمکت خارج شد و بدن خود را گرم کرد تا وارد زمین مسابقه شود.

 

عارف غلامی در یکی از موقعیت‌های خطرناک پرسپولیس موفق شد حمله سرخ‌ها را دفع کند و این حرکت  او موجب تشویق فرهاد مجیدی شد.

 

یحیی گل‌محمدی در این نیمه از بازی، بازهم دست از اعتراض به داور مسابقه برنداشت و او در یکی صحنه‌هایی که باعث سرنگونی مهدی ترابی شد، به سید علی اعتراض شدیدی داشت.

این اعتراض به قدری زیادی بود که داور مسابقه به نیمکت پرسپولیس اخطار داد و در نهایت شلوغی نیمکت سرخ‌ها با دخالت افشین پیروانی پایان یافت. در این بین رامین رضاییان نیز از سیدعلی کارت زرد دریافت کرد.

 

در دقیقه ۷۶،‌ بعد از تعویض کمال کامیابی‌نیا با میلاد سرلک، وحید امیری به سمت کامیابی‌نیا آمد و بازوبند کاپیتانی را به او تقدیم کرد.

 

سعید آقایی در دقیقه ۷۸ مسابقه احساس ناراحتی کرد و این مساله موجب شد تا کادر پزشکی به زمین مسابقه بیاید تا به مداوای وی بپردازد.

این بازیکن در ادامه با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد.

 

در  دقیقه ۸۱ مسابقه، شور و شوق عجیبی در ورزشگاه آزادی به وجود آمد و رودی ژستد که استقلالی‌ها پیش از این چندان از عملکرد او رضایت نداشتند، موفق شد به  اولین خارجی‌ای  تبدیل شود که در داربی گلزنی می‌کند.

این گل در ادامه حواشی عجیب و غریبی به همراه داشت و یحیی گل‌محمدی در مرکزیت این حاشیه‌ها قرار داشت؛ سرمربی سرخ‌ها در  ابتدا کنار خط اعتراض شدیدی به داور کرد و شال خود را به زمین پرت کرد.

 

او در ادامه به زمین مسابقه آمد و دعوای عجیبی با سیدعلی، داور مسابقه به راه انداخت.

این مساله باعث واکنش برخی‌ استقلالی‌های حاضر در زمین و نیمکت مسابقه شد اما دو تیم در نهایت تلاش کردند تا مانع حواشی پیش آمده شوند.

 

در نهایت یحیی گل‌محمدی به خاطر این مساله از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

او پس از اخراج از زمین مسابقه به رختکن رفت.

 

پس از اخراج گل‌محمدی، حمید مطهری در کنار خط حضور داشت تا تیمش را هدایت کند.

سید جلال حسینی با ورود خود به زمین مسابقه، بازوبند کاپبتانی را از کمال کامیابی‌نیا گرفت.

 

در دقایق پایانی مسابقه، آمانوف با برخورد به بازیکن پرسپولیس احساس ناراحتی کرد. این اتفاق باعث شد تا کادر پزشکی بخواهد وارد زمین مسابقه شود اما آمانوف مشکلی برای ادامه مسابقه نداشت.

 

با سوت داور به نشانه پایان مسابقه استقلالی‌ها و هوادارانش، از سرخ‌پوشان خوش حال‌تر بودند.

آبی‌پوشان پس از پایان بازی، به سمت تماشاگران رفتند و هواداران نیز بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید