حمایت پورتو از مهاجم ایرانی‌اش

طارمی از نخبگان جهان فوتبال است | به ستاره تیم ما حسادت نکنید

طارمی

 

باشگاه پورتو در آستانه دیدار با لیون به عملکرد مهاجم ایرانی خود واکنش داد.

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی این روزها در اوج فوتبال خود در اروپا به سر می‌برد، درخشش ستاره ایرانی در پورتو و همچنین لیگ اروپا، هواداران این تیم پرتغالی را برای کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت‌ها بسیار امیدوار کرده است.

تیم پورتو در حالی امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف لیون فرانسه می‌رود که باشگاه پرتغالی در آستانه این بازی باز هم به تمجید از مهاجم ایرانی خود پرداخت و از وی به عنوان یکی از مهاجمان نخبه جهان یاد کرد.

 

طارمی در ۶ دیدار اخیر پورتو ۴ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است یعنی مشارکت مستقیم در ۱۳ گل. در مطلب باشگاه پورتو آمده است: «همان طور که اوانیلسون در مصاحبه با مجله دراگائو در ماه ژانویه گفت: طارمی هرگز از گلزنی و دادن پاس گل خسته نمی‌شود و حالا ۶ مسابقه متوالی است که به شکل فوق‌العاده‌ای در خدمت همبازی‌هایش است.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: «از زمان بازی با اسپورتینگ و با در نظر گرفتن استراحت طارمی در بازی رفت مقابل لاتزیو در لیگ اروپا، این بازیکن شماره ۹ بین جناح چپ، بخش مرکزی و میانی و فوروارد در حال جابجایی و بازی بوده است.

ماه مارس به تازگی آغاز شده و طارمی تاکنون در این فصل در ۳۳ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده و ۱۶ پاس گل داده است.

یادآوری می‌شود که آخرین عملکرد طارمی (فصل گذشته) ۲۳ گل و ۱۸ پاس گل در ۴۸ بازی بود؛ اعدادی که او را باوجود تنگ‌نظری ملی (احتمالا منظور داخل پرتغال است) او را در بین نخبگان جهان قرار می‌دهد.»

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید