امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

افشین عبدالهیان

 

صدا و سیما در سال های اخیر هیچ نظارتی بر عملکرد مجریان برنامه های مختلف خود ندارند و هربار آنها روی آنتن زنده رنگی بودن خود را عیان کرده اند.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین، این بار در یکی دیگر از قسمت های برنامه ورزشگاه، افشین عبداللهیان که به تازگی با شبکه ۵ همکاری خود را آغاز کرده است با اظهاراتی در مورد استقلال و پرسپولیس بار دیگر جنجال آفرید.

 

عبداللهیان در بخشی مربوط به مظلوم بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: سرخابی ها اقدام به مظلوم نمایی می کنند و تیم مظلوم گل گهری است که مقابل پرسپولیس با دست گل می خورد یا فجرسپاسی که با فن کشتی روزبه چشمی، دروازه اش باز می شود.

 

وی تاکید کرد آبی ها نباید ادای مظلوم بودن را در بیاورند چرا که مظلوم تیم پیکان است که دیدار جام حذفی آنها برابر آبی پوشان لغو شد تا خودروسازان خلع سلاح شده به مصاف استقلال بروند.  

در بیانیه ای باشگاه استقلال آمده است: چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌کند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

 

 ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سال هاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند.

کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و منصف می‌رسید. اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سال ها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برای شان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

 

اگر انصاف و عدالت حاکم بود، در روزهایی که حق استقلال به دلیل سوت‌های نادرست ضایع شد، مهر سکوت به لب نمی‌زدند و حالا این گونه ناراحتی خود از صدرنشینی استقلال را عیان نمی‌کردند.  

مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می‌کنند که امثال این فرد از مقابل دوربین‌های تلویزیون کنار نمی‌روند؟

امیدواریم روزی برسد که برخی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیزهای دیگر.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید