امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طارمی

 

طارمی دیشب موفق نشد توپ برگشتی از گلر حریف را در چند قدمی دروازه به گل تبدیل کند تا این صحنه سوژه انتقاد از او در فضای مجازی شود.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین، پورتو دیشب در بازی برابر ژیل ویسنته به تساوی یک بر یک رسید. این در حالی است که تیم رقیب در نیمه اول یک بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داده بود.

 

گل تساوی پورتو در این بازی روی حرکت زیبای طارمی به ثمر رسید اما با این حال هواداران این تیم در فضای مجازی نسبت به ستاره ایرانی خود انتقادات تندی را مطرح کردند.

 

طرفداران پورتو به این نکته اشاره کرده‌اند که طارمی سه موقعیت گلزنی مسلم را از دست داده تا مقصر اصلی پیروز نشدن تیمشان در بازی دیشب باشد.  مهمترین فرصتی که او در بازی دیشب از دست داد به نوعی باعث عصبانیت هواداران این تیم شده است.

 

طارمی دیشب موفق نشد توپ برگشتی از گلر حریف را در چند قدمی دروازه به گل تبدیل کند تا این صحنه سوژه انتقاد از او در فضای مجازی شود و توییت های زیادی در خصوص گل نکردن موقعیت های پورتو توسط او منتشر شود.

 

عکس | بازجویی عجیب هواداران پورتو از طارمی | درخشش ستاره ایرانی زیر سوال رفت!

 

عجیب‌ترین توئیتی که درباره طارمی منتشر شده، این بوده که گویا روح موسی مارگا در بدن او حلول کرده است و گرنه هیچ دلیل دیگری ندارد که طارمی به این راحتی امتیاز از دست بدهد.

یکی دیگر از طرفداران پورتو در انتقاد از طارمی نوشته: نباید از او در ترکیب اصلی استفاده کرد چرا که او نیاز به موقعیت های زیادی برای گلزنی دارد.

 

طارمی در این فصل ۱۲ گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و در اروپا هم آمار خوبی به لحاظ گلزنی و پاس گل ثبت کرده اما برخی هواداران پورتو انتظار داشتند او دیشب با گلزنی اختلاف این تیم با اسپورتینگ را در جدول افزایش دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید