امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

گرشاسبی هیچ سهمی در بردهای فولاد ندارد!

 

 یک پیشکسوت فوتبال با اشاره به روند صعودی تیم فولاد، گفت: اینکه گرشاسبی بخواهد در این بردها خود را شریک بداند باید بگویم از نظر من به هیچ وجه او سهمی در این بردها و موفقیت‌ها ندارد و در کل هیچ مدیری در این موفقیت‌ها سهمی ندارد.

 

به گزارش حبیب خبر، حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازیکنان جذب شده در نقل و انتقالات زمستانه در تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: تیم فولاد خوش بختانه در حال طی کردن یک سیر صعودی است و با توجه به این‌که پس از هفته چهارم لیگ بیست و یکم آقای نکونام مجددا هدایت این تیم را بر عهده گرفت، نتایج قابل قبولی رقم خورده است و فولاد توانست در سوپرجام به مقام قهرمانی برسد.

 

وی افزود: فولاد روز گذشته نیم‌فصل دوم را نیز با توجه به بازیکنانی که جدیدا به این تیم اضافه شده‌ است با برد شروع کرد و این برد با گلزنی عارف آقاسی که مجددا به فولاد برگشته است، به دست آمد. این سه امتیاز برای فولاد حیاتی بود که رقم خورد.

 

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به خریدهای تیم فولاد گفت: فولاد درون دروازه به گلر نیاز داشت که به نظر من جذب شهاب گردان که از تجربه کافی برخوردار است واقعا می‌تواند به این تیم در ادامه مسیر کمک کند.

به نظرم با توجه به خریدهای فولاد می‌توان نوید خیلی خوبی به هواداران این تیم داد و با تغییراتی که در این تیم ایجاد شده است و البته با توجه به هوشیاری آقای نکونام، فولاد می‌تواند به جایگاه بهتری در جدول برسد و حتی به کسب سهمیه امیدوار باشد.

 

وی در ادامه نیز با بیان این‌که خیلی جالب است که در چنین بردهایی مدیرعامل فولاد در تلویزیون حاضر می‌شود و این موفقیت‌ها را حاصل زحمات خود می‌داند، افزود: ما می‌دانیم که این بردها حاصل زحمات نکونام و تیمش بوده است و بخش مدیریت باید شرایط لازم را برای یک تیم فراهم کند.

اینکه گرشاسبی بخواهد در این بردها خود را شریک بداند باید بگویم بعید می‌دانم او سهمی در این بردها داشته باشد و از نظر من به هیچ وجه او سهمی در این بردها و موفقیت‌ها ندارد و در کل هیچ مدیری در این موفقیت‌ها سهمی ندارد زیرا مثل این می‌ماند که در مسابقه‌ای یک وزنه‌بردار ۵۰۰ کیلوگرم را بالای سر ببرد و قهرمان شود و بعد مدیر آن باشگاه بگوید کار من بوده است.

به هر حال پنجره نقل و انتقالات فولاد در برهه‌ای بسته بود و با باز شدن آن بازیکن‌هایی آن هم با نظر و خواسته نکونام جذب شدند و وظیفه مدیرعامل هم این است که شرایط را برای آمدن بازیکنان به تیم مهیا کند.

 

سالمی درباره انتقادهایی به جذب خلعتبری با توجه به سن و سالش، گفت: به نظر من تجربه این بازیکن همچون تجربه شیمبا ۳۹ ساله می‌تواند به تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند و این بازیکن می‌تواند کمک حال نکونام در آسیا باشد.

ولی در مجموع این‌که مردم انتقاد می‌کنند که خلعتبری ۳۸ ساله توانایی لازم را ندارد باید بگویم با توجه به آمادگی که در این بازیکن سراغ دارم، او بازیکن چارچوب‌شناسی است و می‌داند باید چکار کند و خوش بختانه در تیم‌هایی که بوده، توانایی خود را نشان داده است و در فولاد هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

وی درباره منتفی شدن معاوضه پاتوسی با بازیکنی از گل‌گهر خاطرنشان کرد: به نظر من این بازیکن آمادگی لازم را ندارد و باید روی بدنسازی او کار شود و اگر او آماده باشد از نظر تجربه و تکنیکی بسیار می‌تواند به فولاد کمک کن.

در حال حاضر آمادگی جسمانی لازم را در این بازیکن نمی‌بینیم و این پاتوسی با پاتوسی استقلال و روزهای خوبش در این تیم، بسیار فاصله دارد.

 

این پیشکسوت فوتبال در پایان بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در تیم فولاد ایجاد شده و به ویژه برد روز گذشته، آینده این تیم را بسیار خوب می‌بینم و امیدوارم این روند خوب همراه با کسب سهمیه آسیایی باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید