امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سرمربی تیم آلومینیوم: تیم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق نمی شود

 سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم فولاد با این سبک بازی که مدام وقت تلف می کنند، نمی تواند در آسیا موفق باشد.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، رسول خطیبی یکشنبه شب پس از شکست تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار کرد: امروز با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل دوم به اندازه یک فصل ما هزینه کردند و این موضوع در روندشان موثر بود.

 

وی با بیان اینکه هر دو تیم، بازی پایاپایی ارائه داده و شانس برد داشتند افزود: روی یکی توپ ارسالی گل خوردیم اما با احترامی که برای فولاد قائلم باید بگویم که آنها ضدفوتبال بازی می کردند لذا نباید به فوتبال کشورهای عربی ایراد بگیریم.

 

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه بازیکنانش امروز خیلی زحمت کشیده و خوب بازی کردند گفت: به هر حال برد و باخت جزئی از فوتبال بوده و این مسابقه دیگر برای ما تمام شده و به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه موقعیت های هر ۲ تیم برابر بود افزود: حریف اگر روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌رسید تا صبح هم نمی‌توانستند به ما گل بزنند. 

 

خطیبی گفت: برخی از تیم‌های صنعتی از جمله فولاد بی نهایت بودجه دارند اما بودجه ما تنها ۴۰۰ میلیارد ریال است. نفراتی که فولاد در نیم فصل دوم جذب کرده به اندازه هزینه کل تیم ما است.

 

وی خاطرنشان کرد: این برد مبارک شان باشد اما وقت کشی برای فوتبال ما بد است، نمونه بارز آن دروازه بانشان بود که بدون برخورد سه بار روی زمین افتاد. معتقدم اگر خوب بازی کنید و ببازید هیچ اشکالی ندارد. 

 

دیدار تیم های فولاد و آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید