امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز- حبیب خبر: با تلاش و پیگیر های عبدالمحمد زرگانی رییس هیات فوتبال شهرستان کارون و موافقت کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان و  پس از برگزاری خوب کلاس مربیگری c آسیا، مجددا هیات فوتبال کارون میزبان برگزاری کلاس مربیگری D شد.

 این کلاس از روز گذشته فعالیت خود را رسما با شرکت ۲۴ نفر داوطلب و با مدرسی استاد داریوش هرمزی یکی از مدرسان رسمی و صاحب نام فوتبال خوزستان و فدراسیون فوتبال آغاز کرد.

 دراین کلاس مربیگری شماری از بازیکنان مطرح دهه هشتاد و مربیان جوان جویای نامی حضور دارند و مدیریت و سرپرستی این کلاس- که به مدت ده روز با آموزش تئوری و عملی شرکت کنندگان دنبال خواهد شد- بر عهده آقایان زرگانی و جرفی است.

گفتنی است: در سال جاری هیات فوتبال خوزستان، توجه خاصی نسبت به آموزش و به روز شدن سطح دانش مربیان فوتبال خوزستانی با جدیدترین آموخته های علم روز فوتبال داشته و در این مدت شاهد تشکیل کلاس های مختلف مربیگری با موافقت فدراسیون فوتبال در سطح شهر های خوزستان هستیم.

  امید است مربیان جوان بومی بتوانند جایگاهی در امر مربی گری تیم های استان به دست آورند تا ان شاالله شاهد شکوفا شدن اثر مثبت تشکیل این کلاس های آموزشی باشیم.

* سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید