امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

پیروزی ایران برابر امارات در نیمه اول/ طارمی بازهم شادی آفرین شد

 

تیم ملی فوتبال ایران که با پیروزی برابر عراق صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کرده بود، در هشتمین دیدار خود برابر تیم ملی امارات به میدان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان برد.

 

به گزارش حبیب خبر از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی امارات رفت که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. مهدی طارمی(۴۴) برای ایران گل شد.

 

دراگان اسکوچیچ که تیمش در دیدار با عراق یک بر صفر به پیروزی رسید و صعودش به جام جهانی را قطعی کرد، در این دیدار از امیر عابدزاده، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، علی قلی زاده و امید نورافکن استفاده کرد.

 

سعید عزت اللهی در نیمه اول از داور مسابقات کارت زرد گرفت و دیدار بعدی تیم ملی را از دست داد. صادق محرمی دیگر بازیکن اخطاری ایران بود.

 

تیم ملی ایران در شرایطی دیدار تشریفاتی برابر امارات را در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی آغاز کرد که با تصمیم کادر فنی تغییراتی در ترکیبش صورت گرفته بود. به همین خاطر در دقایق ابتدایی نمایش مطلوبی را از این تیم شاهد نبودیم و توپ بین دو تیم بدون ایجاد موقعیت خطرناک در جریان بود.

 

ملی پوشان کشورمان برای این که بتوانند به دروازه امارات نزدیک شوند تلاش زیادی انجام دادند اما نتوانستند خطر جدی را روی دروازه این تیم ایجاد کنند و دفاع منظم و بدون اشتباه حریف این اجازه را به آنها نداد تا در ۳۰ دقیقه ابتدایی کار خاصی انجام دهند.

 

با این حال در دقیقه ۳۲ همکاری خوب محرمی با جهانبخش توپی را در آستانه ورود به دروازه نصیب مهدی طارمی کرد که این بازیکن برای زدن ضربه آخر چند سانتیمتر کم آورد تا توپ عرض دروازه را طی کند و به بیرون برود.

 

تلاش بازیکنان ایران در دقیقه ۴۴ بالاخره جواب داد و علیرضا جهانبخش پایه گذار این گل شد. کاپیتان ایران با کنترلی عالی از جناح راست به سمت دروازه امارات حرکت کرد و با ارسالی دقیقه قلی زاده را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه سر این بازیکن به تیر عمودی دروازه برخورد کرد اما در برگشت مهدی طارمی این توپ را به گل برتری شاگردان اسکوچیج تبدیل کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید