کار تیم ملی تمام نشده است؛

حرص جذاب "اسکوچیچ" پس از صعود به جام جهانی!

حرص جذاب «اسکوچیچ» برای سه امتیاز پس از صعود به جام جهانی!

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از صعود با این تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مسیر غیرممکن جدید دیگری را برای رکوردشکنی با فوتبال ایران آغاز می‌کند.

 

به گزارش حبیب خبر از مهر، تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل عراق در هفته هفتم رقابت‌های گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ توانست با کسب ۱۹ امتیاز صعود خود به تورنمنت فوتبال دنیا را جشن بگیرد.

 

اردوی ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از این پیروزی نیز ادامه دارد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ برای دیدار سه شنبه هفته جاری مقابل امارات نیز آمادگی خود را حفظ کنند.

 

سرمربی تیم ملی ایران اسم خود را به عنوان پنجمین مربی در راه رسیدن به جام جهانی در تاریخ فوتبال ملی کشور ثبت کرد تا نشان دهد مسیر رسیدن به مهم‌ترین بازی‌های فوتبال جهان قرار نیست همواره سخت و پر از حاشیه باشد.

 

مأموریت غیر ممکن اسکوچیچ در حالی تبدیل به سریع‌ترین صعود به جام جهانی برای تیم ملی ایران شد که او و دستیارانش قصد دارند مسیر صعود در رنکینگ جهانی فیفا را نیز به خوبی طی کنند.

 

حرص جذاب «اسکوچیچ» برای سه امتیاز پس از صعود به جام جهانی!

 

از این رو اسکوچیچ قصد دارد تیمش را با تمام توان برای دیدار با امارات آماده کند. امتیازات این دیدارها تأثیر بسزایی در رده بندی جهانی دارد و شاگردان اسکوچیچ با افزایش شانس خود می‌توانند مسیر بهتری را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ طی کنند.

 

حضور تیم ملی ایران در سید دوم قرعه کشی جام جهانی قطر که دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار می‌شود بسیار ضعیف به نظر می‌رسد چراکه تیم‌های اروپایی نظیر ایتالیا، پرتغال، سوئد، ولز و سایر تیم‌ها همچون آمریکا، مکزیک، کلمبیا، اروگوئه، و سنگال جایگاه بهتری در آخرین رتبه بندی فیفا داشته‌اند و آنها نیز شانس فراوان برای حضور در جام جهانی دارند.

 

حالا اسکوچیچ برای مأموریت غیر ممکن دیگری آستین بالا زده تا بتواند شانس یوزه‌ای ایرانی را برای حضور در قرعه کشی تیم‌های گلدان دوم افزایش دهد.

 

تیم ملی ایران در حال حاضر شانس بسیار بالایی برای ماندن در سید سوم همچون جام جهانی ۲۰۱۸ دارد اما حضور در این گلدان نیز نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت احتمالی ملی پوشان باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید