امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اعتصاب آبادانی‌ها کار دستشان داد؛ تحقیر صنعت نفت به دست «ویسی» در جام حذفی

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد صنعت نفت آبادان را با پنج گل شکست دهد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایرنا،  دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان عصر امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد و در نهایت تیم خیبر موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف لیگ برتری خود را شکست دهد و به مرحله یک بعدی صعود کند.  

 

مهرداد قنبری در دقیقه ۲۸ و از روی نقطه پنالتی موفق شد برای خیبر میزبان گلزنی کند تا شاگردان عبدالله ویسی از حریف لیگ برتری خود پیش بیفتند.  

بعد از این گل، یزدان کبیری‌نیا در دقیقه ۴۰ موفق شد با یک شوت محکم و اشتباه دروازه‌بان گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

 

در نیمه دوم این بار هم تیم خیبر بود که موفق شد در دقیقه ۵۰ توسط حمید طاهری فرد به گل برسد تا شاگردان علیرضا منصوریان بار دیگر در این بازی از حریف دسته یکی خود عقب بیفتند. اما این پایان کار نبود چرا که امیررضا احمدی توانست با یک شوت بسیار محکم از پشت محوطه و برای بار سوم دروازه صنعت نفت را باز کند.

 

در ادامه نیز میلاد غریبی در دقیقه ۸۳ توانست گل چهارم را برای تیمش به ثمر برساند. در در دقیقه ۳+۹۰ نیز فرشاد محمدی موفق شد گل پنجم خیبر را به صنعت نفت بزند تا صنعت نفت در خرم آباد به دست ویسی تحقیر شود.  خیبر در دور قبلی نیز مس شهر بابک را از پیش رو برداشته بود.  

 

تیم صنعت نفت آبادان که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، در غیاب بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی خود پا به این میدان گذاشته بود.  یکی دیگر از نکات این دیدار، حضور تماشاگران در ورزشگاه و اعتراض‌های آن‌ها به تیم داوری بود.   

 

ترکیب خیبر خرم آباد: 

ابوالفضل طهماسبی، احسان جودکی، حمیدرضا دیوسالار، علی مغنمیان، حسین شاهوردی، حمید طاهری فرد، امیررضا احمدی، مهرداد قنبری، احمد بهاروندی، رضا شکری، آرش افشین.

 

ترکیب صنعت نفت آبادان: 

پارسا افضلی، امیر عباسپور، محمد دریس، عباس طریقی، وحید اسکندری دریس، امیرحسین کولیان، عقیل طلیلی، سیدعلیرضا موسوی، حسین دریکوندی، یزدان کبیری نیا، سید امیرحسین سهرابی.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • ماشااله طاهری

    دوشنبه 27 دی 1400 - دوشنبه, ژانویه 17 2022 6:50:02pm

    Good