اتفاق عجیب؛ حمله لیدرهای نفت به رختکن تیم!

اتفاق عجیب؛ حمله لیدرهای نفت به رختکن تیم!

 

ورزش سه نوشت: برخی لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان در آبادان به رختکن این تیم رفتند و با بازیکنان درگیر شدند!

 

تیم نفت مسجدسلیمان امروز در آبادان مقابل همنام و هم‌خانواده خودش قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. بعد از این مسابقه اما اتفاقات عجیبی رخ داد که باعث تکدر خاطر بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت مسجدسلیمان شده است.

بعد از بازی و وقتی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به رختکن رفتند، برخی لیدرهای این تیم که به آبادان سفر کرده بودند، در کمال تعجب در مقابل رختکن تیم خود حاضر شدند و با ورود به رختکن به درگیری با برخی نفرات پرداختند.

درست زمانی که فراز کمالوند سرمربی نفت به نشست خبری بعد از بازی رفته بود، برخی لیدرها به رختکن تیم رفتند و به درگیری با بازیکنان پرداختند. این لیدرها به بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان تهمت کم‌کاری زدند و همین موضوع باعث ایجاد یک درگیری بزرگ شد.

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که چنین موضوعی در نفت مسجدسلیمان سابقه‌دار است. در گذشته و در زمان سرمربیگری مربیانی مثل مهدی تارتار، محمود فکری و مجتبی حسینی نیز برخی لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان با بازیکنان درگیری پیدا کردند و به آنها تهمت کم‌کاری زدند. آخرین مورد به سال گذشته و درگیری فیزیکی با میثم تهیدست، نیما انتظاری و ناییج‌پور ۳ بازیکن تیم برمی‌گردد.

 

حالا این موضوع بار دیگر تکرار شده و موجبات ناراحتی بازیکنان را فراهم آورده است. بازیکنان نفت امروز وقتی کمالوند از نشست خبری برمی‌گردد این مساله را به اطلاع او می‌رسانند و حتی به سرمربی شان می‌گویند که در شهر مسجدسلیمان امنیت جانی ندارند و با این شرایط نمی‌توانند به کارشان ادامه بدهند.

نکته مهم دیگر دلخوری بازیکنان نفت از سروش صالحی پور سرپرست این تیم است؛ برخی بازیکنان معتقدند که سرپرست تیم در هنگام ورود لیدرها به رختکن و درگیری با بازیکنان هیچ ممانعتی از حضور آنها انجام نداده و حتی با روی خوش با برخی از این افراد برخورد کرده که اتفاق عجیبی است!

بی تردید ادامه این اتفاقات در نفت مسجدسلیمان به سود این تیم نیست؛ خصوصا حالا که برخی بازیکنان تهدید کرده‌اند حاضر نیستند با شرایط کنونی به شهر برگردند. باید دید مدیران باشگاه نفت این ماجرا را چطور حل و فصل می‌کنند و در نهایت چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ می‌دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید