امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طلسم طارمی روی عدد هفت

 

 طلسم گل نزدن‌های "مهدی طارمی" در حالی ۵۰ روز را پشت سر گذاشت که شمار گل‌های وی برای تیم پرتغالی این روزها روی عدد هفت ثابت مانده است.

 

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته (یکشنبه) با حضور مهدی طارمی در خانه با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم ویزلا عبور کرد.

بازی راحت پورتو در خانه و برد پرگل برابر ویزلا، این ذهنیت را ایجاد کرد که مهاجم ایرانی فوتبال پورتو بتواند طلسم گل نزدن‌های خود را در این بازی بشکند؛ طلسمی که روی عدد هفت گل ثابت مانده و در حال رسیدن به ۵۰ روز ناکامی در گشودن دروازه حریفان است.

 

اما چرا طارمی نشانی از روزهای اوج خود ندارد؟ برخی از کارشناسان باور دارند که ناکامی طارمی از زمانی آغاز شد که او در توئیتی نسبت به اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران موضع‌گیری کرد و رسما وارد حاشیه شد.

این حاشیه موجب شد تا طارمی در اوج ۲ بازی فوتبال کشورمان در برابر سوریه و لبنان را از دست دهد.  

 

طارمی یکی از نفرات اصلی تیم ملی فوتبال ایران است که در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گل‌های حساسی را برای ایران به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون به ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه  A در مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا است و برای رسیدن به بزرگترین جشنواره فوتبال جهان سه امتیاز لازم دارد.

 

ایران روز هفتم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است و در صورت برتری، نخستین تیم آسیایی است که جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهد کرد.

 

ناکامی طارمی در گلزنی نه تنها موجب خواهد شد که وی مانند گذشته در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران نباشد بلکه پسر بوشهری فوتبال ایران را از کورس آقای گلی لیگ پرتغال نیز خارج خواهد کرد.

وی اکنون با نفر نخست گلزنان این لیگ ۶ گل اختلاف دارد. در لیگ پرتغال داروین نونیز با ۱۳ گل در صدر قرار دارد. نونیز در تیم فوتبال بنفیکا توپ می زند. 

 

نزدیک‌ترین تعقیب کننده نونیز، لوئیز دیاز همبازی طارمی است که تا کنون موفق شده ۱۲ بار دروازه حریفان را باز کند.

 طارمی با هفت گل زده جایی در بین پنج گلزن کنونی لیگ پرتغال ندارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید