امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

فرار بزرگ پرسپولیس با گلزنی تعویضی یحیی

 

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

 

به گزارش حبیب خبر از خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که و در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

فرشاد فرجی در دقیقه ۴۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۹۰+۱ برای پرسپولیس و سیدمحمدحسینی و محمدجواد محمدی در دقایق ۳۹ و ۵۴ برای هوادار گلزنی کردند.

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر.

 

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، سیدمحمد حسینی، صائب محبی، محمدجواد محمدی، سپهر روزی‌طلب، مهدی عبدی، معین عباسیان، پیمان میری، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری و محمد چهارمحالی.

 

نیمه اول:

دقیقه ۴: فشار هوادار در دقایق ابتدایی باعث شد فرصتی برای میهمان ایجاد شود و شوت روزی طلب را لک جمع کرد.

دقیقه ۱۳: نفوذ از سمت چپ پرسپولیس با ترابی که شوت ترابی را بازهم بشاگردی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۴: سانتر عالیشاه از سمت راست روی سر ال کثیر نشست که بازهم بشاگردی توپ را دفع کرد تا سومین واکنش خوبش به ثبت برسد.

دقیقه ۲۲: اشتباه مدافعان پرسپولیس سبب شد محمدی توپ را صاحب شود و شوتش از کنار دروازه لک نفسگیر به اوت رفت.

دقیقه۲۸: گل برای هوادار به ثبت رسید که کمک داور پرچم زد و گل‌شان پذیرفته نشد.

دقیقه ۳۸: ضربه ایستگاهی هوادار را آل کثیر با پشت سر به اشتباه به هواداری‌ها رساند و محمدحسینی با کنترل و شوتش دروازه پرسپولیس را باز کرد. ضربه محمدحسینی با گذر از حامد لک و تکل فرشاد فرجی از خط دروازه پرسپولیس گذشت و در درون دروازه نیز پیمان میری یک اثر روی توپ گذاشت تا در شرایطی که مدافعان پرسپولیس معتقد به آفساید بودند، شاگردان عنایتی جشن و شادی را در گوشه ای از ورزشگاه برپا کنند.

دقیقه ۴۱: فشار پرسپولیس پس از گل هوادار قرمزها را صاحب یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه بشاگردی کرد. سانتر بلند مهدی ترابی از روی نقطه کرنر با پرش بلند فرجی روی سر این مدافع نشست و گل تساوی سرخ‌ها تنها پس از سه دقیقه به زیبایی به ثمر رسید تا خوشحالی عنایتی و شاگردانش زیاد دوام نداشته باشد.

دقیقه ۴۳: یک موقعیت تک به تک دیگر برای قرمزها به وجود آمد که بازهم یشاگردی توپ را به کرنر فرستاد.
 

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: یک موقعیت فوق العاده در این دقیقه برای پرسپولیس به دست آمد ولی بازهم دروازه هوادار بسته ماند. سانتر عالیشاه روی ضربه کاشته به آل کثیر رسید و ضربه سر این مهاجم به تیرک برخورد کرد.

دقیقه ۵۳: سانتر هوادار از روی نقطه کرنر توسط معین عباسیان سبب شد محمدجواد محمدی زودتر از لک توپ را درون درواره جای دهد و بار دیگر تیم عنایتی مقابل مدافع عنوان قهرمانی پیش بیفتد.

دقیقه ۶۴: قرمزها بازهم کرنر را کوتاه کار کردند و سانتر پرسپولیس از سمت چپ با صربه سر پاکدل با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: حمله پرسپولیس از سمت چپ که صربات سرلک برگشت داده شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۱+۹۰: سانتر عالیشاه از روی نقطه کرنر به سیامک نعمتی رسید و سیامک با صربه سر به سمت دروازه شلیک کرد و توپ پس از برخورد به سر عبدی(مدافع هوادار) وارد دروازه شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید