امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پرسپولیس

 

سرخ‌پوشان پایتخت در دیداری حساس از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار می‌روند.

 

تیم‌ پرسپولیس امروز از ساعت ۱۸ در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف هوادار می‌رود که سرخ‌پوشان میزبان بدون تماشاگر این دیدار در ورزشگاه آزادی هستند.

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از تساوی هفته گذشته در دربی با ۱۵ امتیاز پایین‌تر از سه تیم ۱۶ امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارند که در صورت پیروزی می‌توانند تا قبل از نهایی شدن دیگر بازی‌های این هفته به صدر جدول صعود کنند. غایب بزرگ پرسپولیسی‌ها مانند هفته گذشته سید جلال حسینی، کاپیتان سرخ‌ها خواهد بود.

 

از سوی دیگر تیم هوادار با هدایت غلامرضا عنایتی و به عنوان تیم تازه راه یافته به لیگ برتر پس از  گذشتن هشت هفته از این رقابت‌ها اوضاع مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند و تنها با ۵ امتیاز قبل از قعرنشین لیگ جا گرفته‌اند. شاگردان عنایتی که تا اینجای فصل ۵ باخت در کارنامه خود دارند قطعا نمی‌خواهند ناکام دوباره این هفته لیگ باشند.  

 

اما در ترکیب پرسپولیس به نظر می‌رسد حامد لک در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس پس از دریافت مطالباتش، از ایران خارج شد و در این دیدار حضور ندارد.

 

مهدی شیری، وحید امیری، فرشاد فرجی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. این در حالی است که وحید امیری به پست غیر تخصصی خود یعنی دفاع چپ بازگشته است.

 

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و امید عالیشاه، هستند.

 

عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس، آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی با جابه‌جا کردن وحید امیری از این بازیکن فرصت طلب در خط حمله استفاده کند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار:

 

حامد لک، فرشاد فرجی، مهدی شیری، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

*****

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان | مجیدی خارجی ها را نیمکت نشین می کند؟

استقلال

 

آبی‌پوشان پایتخت در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در مقابل پیکان صف‌آرایی خواهند کرد.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری‌آنلاین، تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی امروز از ساعت ۱۶ در هفته نهم لیگ برتر و در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان مجتبی حسینی می‌روند.

 

آبی‌پوشان پایتخت که با توجه به نتیجه دربی هفته گذشته به پنجمین تساوی متوالی خود در این فصل رسیدند برای طلسم‌شکنی با تمام قوا به مصاف پیکان خواهند رفت.

شاگردان مجیدی که در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند با پیروزی در این دیدار تا قبل از دیگر نتایج بازی‌های امروز حتی می‌توانند صدرنشین لیگ برتر شوند. آبی‌پوشان در این دیدار کاپیتان ووریا غفوری را به دلیل مصدومیت و مرادمند به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

 

از طرف دیگر شاگردان مجتبی حسینی با تساوی برابر صنعت نفت آبادان پا به این مسابقه می‌گذارند. پیکانی‌های 12 امتیازی با یک پله پایین‌تر از استقلال در جدول بدون شک نگاه ویژه‌ای به این دیدار و کسب امتیاز از استقلال خواهند داشت تا به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شوند.

 

اما سرمربی استقلال به احتمال فراوان از سیدحسین حسینی در درون دروازه استفاده خواهد کرد.

 

در خط دفاعی، مجیدی عارف آقاسی را جانشین مرادمند محروم می‌کند تا او در کنار یزدانی و دانشگر بازی کند.

 

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، رضا آذری، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین زاده و جعفر سلمانی نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند.

 

احتمالاً کوین یامگا و رودی ژستد، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. هر چند احتمال حضور مطهری و یا قاسمی نژاد هم وجود دارد.

 

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان:

 

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، رضا آذری، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، کوین یامگا و رودی ژستد

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید