امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

نکونام: فولاد خیلی کار دارد/ برخی مسائل را چه بگویم چه نگویم فرقی ندارد

 

سرمربی فولاد گفت: تیم من هنوز خیلی کار دارد و بازیکنان باید بدانند خیلی بهتر از این‌ها می‌توانند باشند.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: می‌دانستم ذوب‌آهن تیم خوب و با برنامه‌ای است و فوتبال خوبی را بازی می‌کند.

ذوب ‌آهن متحول شده است و ما روی نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن کار کرده بودیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما این برد شیرین بود. تیم من هنوز خیلی کار دارد و بازیکنان باید بدانند خیلی بهتر از این‌ها می‌توانند باشند. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم تا بتوانیم بهتر و بهتر شویم.

 

او اضافه کرد: هنوز ایراد داریم و تیم به خواسته من نرسیده و امیدوارم بتوانیم زودتر به شرایط آیده‌آل‌مان برسیم. زمانی برای بدنسازی نداریم چون بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود. کاری که می‌توانیم انجام دهیم، کنترل شرایط بدنی است.

سعی می‌کنیم باتوجه به شرایط یک جلسه در هفته فشار تمرینات را زیاد کنیم تا جبران شود. از این بابت مشکلی نیست و جلو می‌رویم. این تیم را با آگاهی انتخاب کردم اما بچه‌ها باید بدانند شایسته بهترین‌ها هستند.

 

سرمربی فولاد درباره حضور تماشاگران گفت: واقعا دوست داشتم ذوب‌آهن هم امروز با هوادارانش مقابل ما قرار می‌گرفت چون فوتبال بدون هواداران روح ندارد.

اگر قرار بر حضور هواداران باشد، همه باید از آن استفاده کنند اما با وجود وضعیتی که هفته قبل اتفاق افتاد، دوباره وضعیت کرونا در کشور قرمز می‌شود.

کسی اینگونه نمی‌تواند وارد ورزشگاه‌ها شود و متاسفانه در کشور خیلی از عزیزان را از دست دادیم.

اگر قرار بر حضور تماشاگران باشد، همه باید مثل هم باشند چون همه زحمت می‌کشند. البته برخی مسائل هستند که چه بگوییم یا چه نگوییم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید