امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پرسپولیس

 

پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری‌آنلاین، شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۸ در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر میزبان شاگردان علیرضا منصوریان هستند..

 

سرخپوشان پایتخت که پس از مدت‌ها غیبت هواداران خود، امروز آنها را در ورزشگاه کنار خود می‌بینند از پنج بازی ابتدایی خود در لیگ تنها ۸ امتیاز داشته و رده هفتم جدول قرار گرفته‌اند. شاگردان گل‌محمدی امیدوارند تا با امتیاز میزبانی و پس از سه هفته نه چندان مطلوب در این دیدار به پیروزی برسند.

 

در طرف دیگر شاگردان علیرضا منصوریان که از پنج دیدار ۴ امتیازی هستند با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول رده‌بندی انگیزه‌های زیادی برای فرار از قعرنشینی و توقف سرخ‌ها در این بازی دارند.

 

سرمربی پرسپولیس احتمالا با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب رادوشوویچ، بار دیگر حامد لک را درون دروازه خود ببینند.

 

در خط دفاع زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهند بود و سعید آقایی در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست خط دفاعی برای این تیم به میدان خواهند رفت.

 

میلاد سرلک و رضا اسدی دو هافبک دفاعی پرسپولیس در سیستم مورد نظر یحیی گل‌محمدی هستند و دو هافبک هجومی پرسپولیس هم مهدی ترابی و امید عالیشاه خواهند بود.

 

عیسی آل کثیر و وحید امیری هم دو بازیکن خط حمله سرخپوشان در دیدار امروز خواهند بود. وحید امیری در دیدار برابر مس به دلیل خستگی ناشی از حضور در بازی‌های تیم ملی نیمکت نشین شده بود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت:

حامد لک،  فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه و وحید امیری

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید