مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال آسیای مرکزی؛

ایران ۸ - قرقیزستان صفر/ جشنواره گل شاگردان وحید امیری برای قهرمانی

ایران ۸ - قرقیزستان صفر/ جشنواره گل شاگردان وحید امیری برای قهرمانی

 

تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال ایران با هدایت سید وحید امیری در آخرین بازی قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر صفر گلباران کردند و در یک قدمی قهرمانی قرار گرفتند.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، در آخرین دور مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال منطقه آسیا مرکزی (کافا) که با شرکت ۴ تیم در تاجیکستان برگزار می‌شود، تیم ملی ایران توانست با برتری ۸ بر صفر قرقیزستان را شکست دهد.

 

اسماعیل قلی زاده در دقیقه ۳۲، سمیر حبوباتی در دقیقه ۴۰ و ۴۹، عرفان درویش عالی در دقیقه ۵۴، رضا قندی پور در دقیقه ۵۸، کسرا طاهری در دقیقه ۶۷ و ۸۴ و علی رحمان نژاد  در دقیقه ۷۰ برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

 

با این پیروزی پرگل، شاگردان وحید امیری با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۹+ موقتا در صدرجدول قرار گرفتند و در انتظار تعیین نتیجه بازی تاجیکستان و ازبکستان هستند که از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

 

در حال حاضر تاجیکستان با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در رتبه دوم قرار دارد و می‌تواند با برتری پرگل مقابل ازبکستان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود بزند و در غیر این صورت تیم ملی ایران به قهرمانی می‌رسد.

 

ایران و تاجیکستان در هفته دوم این بازی‌ها به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند. همچنین شاگردان وحید امیری با نتیجه ۳ بر ۲ ازبکستان را در هفته اول شکست دادند. تاجیکستان هم در هفته اول قرقیزستان را با ۵ گل شکست داده بود.

 

ایران در سال ۲۰۱۸ و با حضور ۶ تیم توانسته بود با برتری کامل و با کسب ۱۵ امتیاز قهرمان این مسابقات شود.

 

نتایج این دوره از مسابقات به این شرح است:

 

هفته اول

تاجیکستان ۵ - قرقیزستان صفر

ایران ۳ - ازبکستان ۲

 

هفته دوم

تاجیکستان یک ایران یک

قرقیزستان ۲ – ازبکستان ۲

 

هفته سوم

ایران ۷ – قرقیزستان صفر

تاجیکستان - ازبکستان (ساعت ۱۵)

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید