امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

یحیی گل‌محمدی

 

یحیی گل‌محمدی در بازگشت به لیگ، نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات اعتراض کرد.

 

به گزارش حبیب خبر،  همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی شاید تنها کسی بود که بین ۱۶ مربی لیگ برتری پیش از آغاز مسابقات هفته پنجم لیگ برتر نسبت به برنامه‌ریزی این بازی‌ها اعتراض کرد. پرسپولیس در اردو ۳ ملی‌پوش داشت و یحیی انتظار داشت مسابقه این تیم دیرتر برگزار شود.

وحید امیری تنها ملی‌پوش سرخپوشان بود که در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت.

 

میلاد سرلک و مهدی ترابی اما بخت چندانی برای بازی پیدا نکردند و طبیعتا مشکلی نداشتند. تیم ملی سه‌شنبه در اردن بازی کرد و چهارشنبه ظهر به تهران بازگشت.

۴۸ ساعت بعد هم پرسپولیس در رفسنجان باید به مصاف مس می‌رفت که این مسئله با اعتراض یحیی مواجه شد.

این در حالی است که مثلا سپاهان هم سروش رفیعی و امید نورافکن را در تیم ملی داشت و جمعه با تراکتور بازی کرد، اما اعتراضی از زبان محرم نویدکیا نشنیدیم.

 

شاید گل‌محمدی بیراه نگوید و احساس زیان کند از اینکه بهترین بازیکن او یعنی وحید امیری با خستگی به رفسنجان رسیده، اما یادمان باشد بقیه نقاط دنیا هم کم‌وبیش همین شرایط وجود دارد.

مثلا بعد از فیفا دی قبلی، مسابقات لیگ فرانسه طوری برنامه‌ریزی شده بود که زمان انجام بازی پاری‌سن‌ژرمن لیونل مسی حتی وارد پاریس نشده بود!

به هر حال این مشکلات هست و باید بردبار بود. تیمی که ملی‌پوش بیشتری دارد، در رقابت با سایر رقبا در موضع دست بالا قرار می‌گیرد و گاهی هم باید بهای این برتری را بپردازد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید