لیگ برتر؛

پرسپولیس - نساجی | حریف ساکت، ورزشگاه ساکت

وحید امیری

 

پرسپولیس امشب میزبان شاگردان ساکت الهامی است؛ تیمی که هرگز در تهران از سرخپوشان امتیاز نگرفته است.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری‌آنلاین، دومین هفته لیگ برتر ایران امروز با برگزاری ۲ بازی به پایان خواهد رسید. البته از بازی‌های این هفته، مصاف مس رفسنجان با پدیده به‌دلیل عدم حضور تیم مشهدی انجام نشد و احتمالا نتیجه این بازی ۳ بر صفر خواهد شد.

در سایر بازی‌ها هم سپاهان و گل‌گهر و استقلال با کسب دومین پیروزی ۶ امتیازی شدند و امروز پرسپولیس و نساجی برای اضافه شدن به این جمع مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

رکورد صددرصد پیروزی

از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران، اولین بازی خانگی پرسپولیس در فصل جدید مقابل نساجی قائمشهر آغاز می‌شود. نساجی از زمانی که به لیگ برتر آمده هنوز نتوانسته در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

 

تیم محبوب قائمشهری‌ها امسال چهارمین فصل حضورش را در لیگ برتر آغاز کرده و در ۳ دوره قبلی تقابل‌های این تیم با پرسپولیس همیشه نتایجی ثابت داشته است؛ آنها در قائمشهر با پرسپولیس مساوی می‌کنند و در تهران به این تیم می‌بازند.

 

این روند ثابت در تمام این سال‌ها ادامه داشته است. پرسپولیس در لیگ هجدهم نساجی را در تهران ۲ بر یک برد که گل اول را علی علیپور زد و گل دوم هم یک گل به خودی توسط حامد شیری بود. زننده گل نساجی هم گولسیانی مدافع حال حاضر سپاهان بود.

 

در لیگ نوزدهم بازی این دو تیم در تهران با تک‌گل وحید امیری به حقیقی تمام شد و فصل گذشته هم سرخپوشان با ۲ گل کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر به برتری رسیدند.

حالا پرسپولیس به دنبال چهارمین برد متوالی‌اش در میزبانی از نساجی است و ساکت الهامی امید دارد برای اولین بار سرخپوشان را در تهران متوقف کند.

تیم ساکت الهامی در اولین هفته فجرسپاسی را با یک گل برده و پرسپولیس هم در اهواز به بردی باارزش مقابل فولاد رسیده است.

 

به دنبال اولین گل

فولاد خوزستان بعد از باخت پرگل هفته اول مقابل پرسپولیس، امروز به اراک می‌رود تا مقابل آلومینیوم به دنبال کسب اولین امتیازات فصل باشد.

نماینده خوزستان در ۲ سال اخیر با جواد نکونام از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و در جام‌حذفی هم به قهرمانی رسید.

اما جانشین نکونام در اولین بازی‌اش نتیجه ناامیدکننده‌ای گرفت و باید دید در ادامه می‌تواند فولاد را به روزهای خوبش برگرداند یا نه.

فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت این دو تیم بدون گل مساوی تمام شد و درواقع فولاد و آلومینیوم هنوز در لیگ برتر گلی به یکدیگر نزده‌اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید