پس از شکست برابر پرسپولیس

ویسی: اسیر تجربه پرسپولیس شدیم

ویسی: اسیر تجربه پرسپولیس شدیم

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی گل زد و وقتی تیم تان از پرسپولیس گل بخورد کار سخت می‌شود.

 

به گزارش حبیب خبر از خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی پس از شکست سه بر یک فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی از نظر کیفیت فنی، سطح بالایی داشت. تمام آنهایی که بازی را دیدند، لذت بردند به خصوص نیمه دوم که گل هم داشت و سهم پرسپولیس در این گل‌ها بیشتر بود.

 

وی افزود: پرسپولیس از دو موقعیت ایستگاهی استفاده کرد در حالی که در تمرینات خیلی روی این مساله به بازیکنان تأکید داشتیم که یارگیری «من تو من» کنند. بعد از اینکه از پرسپولیس گل بخورید، گل زدن سخت می‌شود و بعد از پنالتی شیمبا می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما متأسفانه دوباره اسیر تجربه پرسپولیس شدیم، گل سوم را خوردیم و همه چیز از دست رفت.

امیدوارم  آینده خوبی داشته باشیم و بتوانیم بازی‌هایی که در آینده داریم با این کیفیت انجام دهیم و برنده شویم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

 

سرمربی فولاد خوزستان درباره کیفیت بازی و اینکه شاید در دقایقی از بازی ناهماهنگی وجود داشت، گفت: کیفیت بازی معلوم بود که تیم رو به جلو است و رو به بالا بازی می‌کند.

در دقایقی پرسپولیس را تحت فشار هم قرار دادیم، آن هم در شرایطی که آنها از مسابقات آمده و زخم خورده بودند که می‌توانستیم نهایت استفاده را از این وضعیت ببریم.

با این حال تجربه آنها به ما چربید. اینکه بازی هفته اول را ببازید و همه چیز تمام شود نیست.

آینده ما درخشان و خوب است و تماشاگران هم باید صبور باشند تا در آینده جبران کنیم. صددرصد بچه‌های ما در تلاش برای جبران هستند و سعی می‌کنیم هفته آینده یک برد خارج از خانه به دست بیاوریم تا این شکست را جبران کنیم.

حبیب خبر: نه آقای ویسی! اسیر خط دفاعی ضعیف و خسته خود و نیز مهاجمان خارجی کم کار و سنگین خود شدید و اعصاب هواداران را خُرد کردید همین.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • رضا

    شنبه 01 آبان 1400 - شنبه, اکتبر 23 2021 12:28:40am

    ویسی مربی در حد لیگ یک است نه بیشتر، فولاد با ویسی هیچی نمیشه.رد کردن جواد نکونام اشتباه بزرگی بود. فولاد همیشه روبروی پرسپولیس افتضاح بازی میکنه. مطمئن باشید امسال سهمیه هم نمیگیره.فولاد هم سرمربی ضعیفی داره هم تیم ضعیفی دارد.