امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

محمدخانی: پرسپولیسی‌ها باید از شکست مقابل الهلال درس بگیرند

 

 پیشکسوت پرسپولیس گفت: فقط نام پرسپولیس در زمین مقابل الهلال بود، به طور حتم یکی از بدترین نمایش‌های قرمزپوشان در سال‌های اخیر به ثبت رسید و سرخپوشان باید از این شکست درس بگیرند.

 

«ناصر محمدخانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار کرد: پرسپولیس در دیدار با الهلال عربستان با روزهای خوبش فاصله زیادی داشت و نتوانست نمایش خوبش را به اجرا بگذارد.

 

وی افزود: نمی‌دانیم چه اتفاقی رقم خورد که این شکست سنگین در کارنامه پرسپولیس ثبت شد و انگار فقط نام پرسپولیس در زمین بود، به طور حتم این یکی از بدترین نمایش‌های قرمزپوشان در سال‌های اخیر بود.

 

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: جدا شدن چند بازیکن تاثیرگذار و خستگی بازیکنان ملی‌پوش در شکست پرسپولیس مقابل نماینده عربستان بی‌تاثیر نبود.

 

محمدخانی تصریح کرد: پرسپولیس باید از این شکست درس گرفته و به دنبال رفع اشکالات خود باشد تا در لیگ برتر بتواند نتایج بهتری را کسب کند.

 

وی تاکید کرد: یحیی گل‌محمدی کار سختی پیش رو دارد و باید بازیکنان را از نظر روحی روانی برگردانده و آماده بازی‌هایی کند که زمان زیادی باقی نمانده است.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: خط دفاعی پرسپولیس نیاز به هماهنگی بیشتر دارد چرا که عدم هماهنگی در گل‌های خورده پرسپولیس مشهود بود.

 

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان روز شنبه در شهر ریاض با برتری ۳ بر صفر میزبان به پایان رسید. الهلال شب گذشته نیز با پیروزی ۲ بر یک مقابل النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید