امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان انتخاب شد / پاسخ به کنایه کاندیدا!

 

 رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان برای چهار سال پیش رو انتخاب شد.

 

مجمع انتخاب رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان روز (سه‌شنبه) با حضور علیپور رییس فدراسیون و حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

 

به گزارش حبیب خبر ایسنا، هومن خدری، شهاب بلالی، علی قیاصی‌وند و سعید میرزاوند از کاندیداهای احراز سمت ریاست هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان بودند که میرزاوند انصراف داد و قیاصی‌وند نیز غایب بود.

 

در پایان رای‌گیری نیز خدری با ۱۷ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال سکاندار هیات انجمن های ورزشی خوزستان شد.

 

همچنین در جریان برگزاری این مجمع انتخاباتی، بلالی یکی از کاندیداهای مجمع با کنایه، پیش از انجام رای‌گیری و زمانی که نوبت او برای ارائه برنامه‌هایش بود، عنوان کرد: ممنونم که به صورت نمایشی به این مجمع دعوت شده‌ام و پیشاپیش نیز انتخاب هومن خدری را به عنوان رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان تبریک می‌گویم.

 

در ادامه نیز حرف‌های این کاندیدا با واکنش افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همراه بود و او گفت: معمولا چنین چالش‌هایی را در برگزاری مجامع داریم. اعضایی که در این مجمع هستند از بهترین‌ها هستند و ما نیز هرگز به خودمان اجازه نمی‌دهیم که به عضوی از مجمع بگوییم به چه کاندیدایی رای دهد و اگر عضوی است که ما به او این موضوع را گفته باشیم، بفرماید و بگوید.

 

وی افزود: خواهش من این است که کاندیداها به شان مجمع توهین نکنند و فقط برنامه‌شان را ارائه دهند. ما مقابل هرگونه هیاهو، شیطنت و رفتار ناپسند که شایسته ورزش نیست، می‌ایستیم. انتخاب رییس هیات در اختیار مجمع است و هر فردی که توسط مجمع انتخاب شود، ما هم به او کمک می‌کنیم تا هیات موفق باشد. لطفا به شیطنت‌ها توجه نشود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید