امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

تمرین نماینده کاراته خوزستان در سوپرلیگ کشور در بیابان‌!

 

 سرمربی تیم کیوکوشین کاراته شهرک طالقانی بندرماهشهر، نماینده خوزستان در سوپرلیگ سبک‌های آزاد کشور با اشاره به نبود سالن مناسب در این شهرک، گفت: در حال حاضر در بیابان تمرین می‌کنیم.

 

به گزارش حبیب خبر، هانی محسین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر هستیم که جمعیتی ۶۰ هزار نفری دارد اما از نظر امکانات ورزشی، فرهنگی و تفریحی زیر صفر است. ما نماینده خوزستان در سوپرلیگ سبک‌های آزاد کشور هستیم اما از امکانات لازم محروم هستیم و متاسفانه هیچ نگاهی به ورزش شهرک طالقانی ماهشهر نمی‌شود. جالب این است که حتی ورودی حضور قبلی در سوپر لیگ را هم با جمع‌آوری پول توسط بازیکنان، پرداخت کردیم.

 

وی بیان کرد: در گذشته نیز یک سوله در اختیار علاقه‌مندان به ورزش در شهرک طالقانی گذاشتند که با گذشت زمان فرسوده شد زیرا به صورت همزمان چند تیم در رشته‌های مختلف از آن استفاده می‌کردند و آن سالن واقعا دیگر بازدهی نداشت. علاقه‌مندان زیادی به ورزش در شهرک طالقانی وجود دارد که دارای عناوین ملی و بین‌المللی هستند ولی دید خوبی به ورزش شهرک طالقانی ماهشهر نیست.

 

سرمربی تیم کیوکوشین کاراته شهرک طالقانی بندرماهشهر با اشاره به انجام تمرینات‌شان در بیابان، گفت: سالنی که در همین سوله در اختیار ما است، ۸۰ متر است که با جمعیت ۱۰۰ نفری ورزشکاران‌مان چطور می‌توان در شرایط کرونایی در این مکان تمرین کرد، آن هم وقتی سالن‌مان دارای یک کولر نیمه‌سوز است؟

البته چند روز پیش شرکت پتروشیمی امیرکبیر که متوجه شرایط ما شد، دو دستگاه کولر به سالن ما اهدا کرد اما به دلیل نصب نشدن حفاظ‌های کولر، این سیستم‌های سرمایشی فعلا در انبار هستند و ما نیز همچنان در بیایان تمرین می‌کنیم. متاسفانه کسی رسیدگی نمی‌کند و حتی روز گذشته در بیابان تمرین کردیم و تمرین امروزمان هم در بیابان است. هر جا هم که مراجعه کرده‌ایم، جوابی دریافت نکرده‌ایم.

 

وی افزود: دائما به ما می‌گویند چشم، رسیدگی می‌کنیم اما خبری از حمایت نیست. باور کنید الان هم با هزینه‌های خودمان در حال آماده‌سازی یک باشگاه بدنسازی هستیم و خودکفا شده‌ایم. نمی‌دانم باید این حرف‌ها را به چه کسی بگوییم که حداقل به ما نگاهی شود. البته قول‌هایی داده‌اند و باید ببینیم چه می‌شود.

 

محسین بیان کرد: متاسفانه شهرک طالقانی بودجه ورزشی ندارد و وقتی به اداره ورزش و جوانان ماهشهر نیز مراجعه می‌کنم، رییس اداره به ما می‌گوید پول نیست و برای شما اعتبار می‌گیریم. می‌خواهم بدانم آیا شهرکی با ۶۰ هزار نفر جمعیت، حق آن داشتن یک سالن ورزشی مناسب نیست؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید