امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 شناگران خوزستانی در مسابقات آب‌های آزاد قهرمانی کشور درخشیدند

 

 شناگران خوزستان با درخشش در مسابقات آب‌های آزاد قهرمانی کشور، عناوین برتر را کسب کردند.

 

به گزارش حبیب خبر، عصر امروز دوشنبه مسابقات شنای آب‌های آزاد بزرگ‌سالان و پیشکسوتان قهرمانی کشور در نوشهر مازندران برگزار شد که در رده سنی ۵۰ - ۵۴ سال «محسن ویسیان» از  خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت.

 

رضا شعبان بلوری از مازندران و علی باقری از تهران الف به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

در رده سنی ۶۰ - ۶۴ سال نیز «سیامک ارزانی» از خوزستان به مدال طلا دست یافت و حسن رحمانی از البرز و مرتضی داش اشرافی از تهران به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را از آن خود کردند.

 

در رده سنی ۶۵ - ۶۹ سال نیز «مسعود سهرابی» از خوزستان قهرمان شد و کوروش صادقی از تهران الف و احمدرضا هاوشی از تهران بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

 

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان ضمن تمجید از عملکرد ورزشکاران این استان در این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کسب ۳ مدال در ۷ رده سنی بسیار خوب است و ما را به آینده امیدوار کرده است.

 

بابک حسامیان با بیان اینکه هیات خوزستان در سال گذشته جایگاه بیست و ششم کشور را در قرار دارد، افزود: مدت کوتاهی است که کار خود را در هیئت خوزستان آغاز کردم و با اجرای برنامه‌های مدنظر جایگاه استان را ارتقا خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه آخرین حضور شنا گران خوزستان در مسابقات آب‌های آزاد کشور سال ۱۳۹۵ در کردستان بوده است، بیان کرد: خوزستان در این مدت در بخش آب‌های آزاد فعالیت نداشت.

 

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان به حضور ۸ تیم در مسابقات شنای آب‌های آزاد بزرگ‌سالان و پیشکسوتان قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: در بخش تیمی نیز تیم استان خوزستان پس از تیم‌های تهران، مازندران و البرز مقام چهارم را کسب کرد.

 

حسامیان گفت: مسابقات آب‌های آزاد بزرگ‌سالان و پیشکسوتان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد که امیدواریم پس از برگزاری اردوی تدارکاتی، ورزشکاران استان عضویت تیم ملی را کسب کنند.

 

در مسابقات آب‌های آزاد بزرگ‌سالان و پیشکسوتان قهرمانی کشور ۱۴۱ شناگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید