امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

سنگ‌اندازی دلسوزان دو و میدانی خوزستان!

 

 نایب‌رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: عده‌ای که خود را دلسوز دو و میدانی خوزستان می‌دانند، مشغول به سنگ‌اندازی در مسیر این رشته هستند.

 

به گزارش حبیب خبر، مریم زلکی‌نژاد در ‌گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلاتی که اخیرا پیرامون دو و میدانی خوزستان ایجاد شده است، اظهار کرد: پیش از اینکه آقای خنفری ریاست هیات دو و میدانی خوزستان را عهده‌دار شود، این رشته با مشکلات بسیاری مواجه بود و زمانی که خود من به عنوان نایب‌رییس در هیات مشغول به فعالیت شدم، پیست ورزشگاه تختی اهواز در بخش بانوان تقریبا خالی از ورزشکار بود.

 

وی بیان کرد: در پنج سالی که مشغول به فعالیت هستیم، کم‌کم بانوان به رشته دو و میدانی روی آورده‌اند و استعدادیابی خوبی صورت گرفته است اما نمی‌دانم به چه دلیل عده‌ای در حال سنگ‌اندازی هستند و البته این عده مشکلات شخصی خود را وارد دو و میدانی کرده‌اند و همین برای تمرینات بخش بانوان، مشکل‌ساز شده است.

 

نایب‌رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: متاسفانه همین عده که خود را دلسوز دو و میدانی خوزستان می‌دانند، مشغول به سنگ‌اندازی هستند. وقتی بانوان در حال تمرین هستند، همین عده وارد پیست شده و فیلم و عکس می‌گیرند تا آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کنند. این افراد مواردی را علیه دو و میدانی در فضای مجازی می‌نویسند و باعث ایجاد مشکلاتی برای فعالیت ما شده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: به هر حال این عده که خود را دلسوز دو و میدانی می‌دانند، چوب لای چرخ این رشته می‌گذارند تا دو و میدانی خوزستان ضربه بخورد. این عده دقیقا زمانی اقدام به این رفتارها می‌کنند که می‌بینند، پیست ورزشگاه تختی با استقبال خوب علاقه‌مندان رو به رو است.

پیش از سال ۱۴۰۰، با زحمت مربیان، دختران خیلی با استعدادی را جذب دو و میدانی کرده بودیم و در حالی که بسیار خوب کار می‌کردیم و فعالیت‌مان خیلی خوب بود، با سنگ‌اندازی‌های‌شان باعث شدند که حراست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تا مدتی به ما اجازه تمرین ندهد.

حدود پنج ماه تمرین نکردیم و خیلی از این استعدادها دلسرد شدند و دیگر ادامه ندادند. اکنون که مجددا در حال فعالیت هستیم، همان عده دوباره در حال ایجاد مشکلاتی برای ما هستند.

 

زلکی‌نژاد عنوان کرد: این عده درگیری‌های شخصی دارند و این موضوع را به دو و میدانی ربط می‌دهند. حتی برخی از آن‌ها توقعات خیلی بی‌جا از هیات دارند.

ورزشکار رکوردش حتی در سطح استان نیست اما می‌گوید من را به مسابقات کشوری اعزام کنید. مگر می‌شود ما حق سایر دو و میدانی‌کاران را تضییع کنیم تا این افراد به مسابقات کشوری بروند؟

همین ورزشکاران به همراه مربیان خود درب اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تجمع داشتند.

وی بیان کرد:‌ هیچ کدام از اظهارنظرهای این عده منصفانه نیست و هیات دو و میدانی خوزستان در بهترین شرایط ممکن، فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کند.

از روند دو و میدانی بانوان خوزستان ابراز رضایت دارم و ورزشکاران ما در شهرستان‌ها نیز فعال هستند و ارتقا رکورد نیز داشته‌اند و شاهد پیشرفت در بخش بانوان هستیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید