امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

دیگر منتظر پورموسوی نیستیم / مربی‌سالاری را نمی‌پذیریم

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد شدید نسبت به رفتار پورموسوی در قبال این باشگاه، گفت: او دست باشگاه را در پوست گردو گذاشت و به همین خاطر حق داریم که دیگر منتظر او نمانیم زیرا او با رفتارهای خود نه تنها به باشگاه، بلکه به هواداران نفت مسجدسلیمان بی حرمتی کرد.

 

محمد نظری در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره این که گویا پورموسوی از روز چهارشنبه در اردوی تهران حاضر می شود و شنیده می شود هیات مدیره نیز در جذب بازیکن به او اختیار تام داده است، اظهارکرد: این موضوع را تکذیب می کنم و او دیگر مربی تیم بزرگسالان نفت مسجدسلیمان نیست.

 

وی درباره علت حضور نیافتن پورموسوی در تمرینات این تیم در اردوی تهران، گفت: باور کنید تا این لحظه خودمان هم متوجه نشده ایم که چرا پورموسوی به یک باره تغییر موضع داده است. ما با امید به این که او یک مربی بومی است، هدایت تیم را به او سپردیم و حتی هنگام عقد قرارداد نیز به موفقیت با پورموسوی خوشبین و امیدوار بودیم.

 

وی بیان کرد: اما زمانی که اردوی تیم آغاز شد و حتی برای او بلیت تهیه کرده بودیم که به تهران برود، اعلام کرد که یکسری کارهای اداری دارد و بعد به اردوی تیم ملحق خواهد شد اما دیگر از او خبری نشد.

با او تماس گرفتیم که متاسفانه رد تماس می داد و حتی پیام های ما به دست او می رسید ولی پاسخ نمی داد.

ما از پورموسوی با توجه به تعریف هایی که شنیده بودیم، انتظار بیشتری داشتیم و حداقل انتظار ما این بود که رفتار حرفه ای را رعایت کند و به جای این که با پیغام دادن به ما بگوید که دیگر به تیم نفت نمی آید، این موضوع را صراحتا و به صورت شفاف به خود باشگاه اعلام می کرد تا تکلیف‌مان را بدانیم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: فوتبال ما هر چه به سمت حرفه ای شدن پیش می رود اما متاسفانه برخی از موارد آن تحت تاثیر حرفه ای شدن نیست و نمونه آن رفتاری است که آقای پورموسوی با باشگاه نفت مسجدسیلمان داشت.

 

وی با بیان این که دیگر منتظر پورموسوی نیستیم، ادامه داد: واقعا پورموسوی دست باشگاه را در پوست گردو گذاشت و باعث شد که فرصت سوزی شود و به همین خاطر ما هم حق داریم که دیگر منتظر او نمانیم زیرا او با رفتارهای خود نه تنها به باشگاه، بلکه به هواداران نفت مسجدسلیمان بی حرمتی کرد و این باشگاه با قدمت را نایده گرفت.

 

نظری گفت: از گوشه و کنار شنیده ایم که او عنوان کرده که ما طبق لیست درخواستی‌اش بازیکن نگرفته ایم که من این موضوع را رد می کنم. تمام تلاش ما جذب بازیکنان مدنظر او بود.

البته با برخی بازیکنان پای میز مذاکره رفتیم اما بازیکن مبلغی را پیشنهاد می داد که واقعا در سطح بازی او نبود. مگر می شود که پول بی خودی به بازیکنی داد که ارزش مبلغی که پیشنهاد می دهد را ندارد؟

باشگاه نفت نیز ساختار و شخصیت خاص خود را دارد و ما زیر بار خواسته های نامعقول نمی رویم. ضمن این که پورموسوی، یک سرپرست برای تیم پیشنهاد داد که انتخاب سرپرست در حیطه اختیارات او نبود و من به عنوان مدیرعامل باشگاه تشخیص می دهم که چه کسی توانایی دارد به عنوان سرپرست در کنار تیم نفت باشد.

 

وی افزود: در گذشته شاهد بازیکن سالاری در فوتبال ایران بوده ایم و اکنون نمی پذیریم که در باشگاه ما بازیکن سالاری یا مربی سالاری باشد. به هر حال حیطه اختیارات هر کسی در باشگاه مشخص است و قرار نیست مربی برای باشگاه ما تصمیم بگیرد.

البته ما برای پورموسوی همچنان احترام خاصی قائل هستیم اما با توجه به رفتار غیرحرفه ای واقعا دیگر در تیم نفت پذیرای او نیستیم و حتی باتوجه به غیبت های مکررش و این که پاسخی به نامه رسمی ما برای حضور در اردو، نداشت، حتما از او شکایت می کنیم و فدراسیون نیز باید با مربیان خاطی برخورد کند تا این بی اخلاقی ها در فوتبال ایران باب نشود.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: به هر حال پورموسوی با پیغام فرستادن عنوان کرده که دیگر به تیم نفت نمی آید و ما هم برای این که بیش از این تیم مان متضرر نشود، به دنبال مذاکره با گزینه هایی هستیم که در صورت نهایی شدن، سرمربی جدید را اعلام خواهیم کرد. 

ما از پورموسوی انتظار احترام و پایبندی به قراردادش را داشتیم که متاسفانه او با باشگاه نفت برخورد خوبی نداشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید