امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

خلاقیتی دیگر در فوتبال خوزستان؛ لوله سبز و کاور به جای پرچم کرنر!

 

 در یکی از دیدارهای فوتبال در خوزستان، مجددا از یک نوع پرچم کرنر خاص استفاده شد.

 

روز گذشته دیدار تیم های ایرانمهر خرمشهر و ستایش خرمشهر در قالب رقابت های رده سنی زیر ۱۵ سال این شهرستان برگزار شد که این بازی با حساب ۶ بر صفر به سود ایرانمهر به پایان رسید اما این بازی یک نکته خاص داشت.

 

 

به گزارش ایسنا، این دیدار در زمین چمن شهرداری خرمشهر برگزار شد که وقتی تیم ها متوجه می شوند این زمین فاقد پرچم کرنر است، با استفاده از لوله سبز و قراردادن کاور بر سر آن، ابتکار به خرج داده و برای گوشه‌های زمین پرچم کرنر درست می‌کنند تا بازی انجام شود.

 

چنین اتفاقاتی در ماه‌های اخیر در خوزستان، مهد فوتبال ایران کم نبوده است؛ مدتی پیش نیز برای دیدار تیم‌های آریان اهواز و باغملک در لیگ نوجوانان استان در یکی از زمین چمن‌های ورزشی اهواز، از لنگ به جای پرچم کرنر در چهار گوشه زمین استفاده شد.

پیش از آن نیز در یکی از بازی های فوتبال خوزستان به جای آمبولانس، نعش کش در کنار زمین بود تا در صورت رخ دادن اتفاقی در حین بازی، خدمات‌رسانی کند، البته احتمالا به شیوه خاص خودش!

 

این‌ها نشان می دهد، فوتبال خوزستان که سابقه دیرینه در فوتبال ایران دارد، نیاز به رسیدگی و نظارت بیشتر دارد تا شان فوتبال خوزستان و شهرهایی چون خرمشهر که فوتبالی‌های زیادی را به کشور معرفی کرده است، با چنین خلاقیت‌هایی در درست کردن پرچم کرنر یا سایر موارد، زیر سوال نرود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید