امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

مرفاوی

 

پیشکسوت استقلال درباره بی‌احترامی‌هایی که به مظلومی شده است واکنش نشان داد.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری‌آنلاین، عبدالصمد مرفاوی، درباره استعفای احمد مددی از مدیرعاملی این باشگاه به ایلنا گفت: به هر حال تصمیمی بوده که مدیریت باشگاه گرفته و شاید برای این کار خودشان دلیل و منطق داشته‌اند. به هر حال ایشان مخالفانی در باشگاه استقلال داشت و آنطور که من از مصاحبه ایشان دیدم شرایط برای ادامه همکاری مناسب نبوده است.

 

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال افزود: این روزها شرایط استقلال بسیار ناراحت‌کننده است؛ هر روز یک خبر جدید در خصوص این تیم شنیده می‌شود. امیدوارم هواداران بیشتر از گذشته صبور باشند.

لیگ ایران تمام شد و باید از نو برنامه‌ریزی کنیم. استقلال این روزها بیشتر از گذشته به آرامش نیاز دارد تا به روزهای گذشته‌اش بازگردد.

 

مرفاوی در خصوص بی‌احترامی‌هایی که به مظلومی شده است، خاطرنشان کرد: چرا پیشکسوتان استقلال در مقابل این اقدام سکوت کرده‌اند؟ اگر امروز به مظلومی توهین شده است فردا هم به منِ نوعی توهین خواهد شد. زمانی که مظلومی برای استقلال گلزنی می‌کرد خیلی از همین افراد هنوز به دنیا نیامده بودند.

 

وی در خصوص اتفاقات این روزها برای فرهاد مجیدی افتاده است، گفت: فرهاد بازیکن من بوده و امیدوارم در استقلال موفق شود. او این روزها درگیر حاشیه‌های زیادی شده و امیدوارم بتواند هرچه زودتر تمرکزش را به دست بیاورد.

 

مرفاوی در خصوص حضور بازیکنان جدید بیان داشت: بازیکنان جدید با نظر سرمربی جذب شده‌اند و قطعا در طول فصل به کمک وی خواهند آمد. امسال یکی از معدود سال‌هایی است که فرهاد مجیدی خودش روی حضور بازیکنان جدید نظارت داشته است و قطعا این تیم امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

وی در پایان در خصوص اینکه هواداران به آینده این تیم خوشبین باشند یا خیر، یادآور شد: همان‌طور که گفتم هواداران باید امسال باید نسبت به فصول گذشته صبورتر باشند و بگذارند تیم روی غلطک بیفتد.

من مطمئنم بازیکنان و کادر فنی این تیم دوست دارند امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید