امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مالک امتیاز:‌ استقلال ملاثانی بدون هماهنگی من و مدیرعامل بسته شده است

 

 مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اظهار بی‌اطلاعی از بسته شدن تیم استقلال برای حضور در لیگ یک کشور، گفت: برخی افراد اقدام به بستن تیم و جذب بازیکن کرده‌اند که هیچ کدام از این اقدامات مورد تایید من به عنوان مالک امتیاز تیم نیست و حتی مدیرعامل باشگاه نیز از این اقدامات اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

 

به گزارش حبیب خبر، مهدی علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من قصدم واگذاری امتیاز تیم استقلال ملاثانی بود که در این زمینه نیز اولویت اول‌ من واگذاری آن به شهر ملاثانی بود اما با مسئولان مربوطه برای این واگذاری به توافق نرسیدیم. ضمن این‌که وقتی به توافق نرسیدیم، حتی برای خروج امتیاز از استان نیز اقدام کردیم که با این موضوع موافقت نشد.

 

وی بیان این‌که پرونده تشکیل‌شده برای باشگاه استقلال ملاثانی دارای سه مدعی است، افزود: ‌دو مدعی در قید حیات و یک مدعی فوت شده است که همگی مدعی هستند که باید پرونده باشگاه استقلال ملاثانی به نام آن‌ها صادر شود و به همین دلیل من هم به عنوان صاحب امتیاز تیم نمی‌توانم برای این باشگاه اقدامی برای گرفتن پروانه داشته باشم و همین باعث شد که تصمیم به حضور در لیگ یک با نام جدید داشته باشم.

 

مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: در ابتدا تصمیمم بر این بود که با نام آبی‌پوشان خوزستان وارد لیگ یک شویم اما باتوجه به این‌که این نام قبلا ثبت شده بود، در حال حاضر تصمیم داریم به اسم آبی‌پوشان نخل اهواز در لیگ یک شرکت کنیم و به دنبال اخذ مجوزات لازم هستم.

بازهم تاکید می کنم اگر مشکل پروانه باشگاه وجود نداشت، با همان نام استقلال ملاثانی به کار خود در لیگ یک ادامه می‌دادیم. همچنین اگر می‌خواهیم امتیاز را به اهواز بیاوریم برای این است که در شهر ملاثانی امکانات سخت افزاری لازم وجود دارد.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر برخی افراد اقدام به بستن تیم فوتبال استقلال ملاثانی و جذب بازیکن کرده‌اند که هیچ کدام از این اقدامات مورد تایید من به عنوان مالک امتیاز تیم نیست و حتی مدیرعامل باشگاه نیز از این اقدامات اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آغاز تمرینات و جذب بازیکن بدون هماهنگی و اطلاع من بوده است.

نمی‌دانم آقای اشکش سرمربی قبلی بدون این‌که برای فصل جدید قراردادی داشته باشد، با چه استنباطی این کار را انجام می‌دهد و با احساسات مردم بازی می‌کند. انتظار می‌رود مسئولان ورزش خوزستان پیگیر این موضوع باشند تا چنین اتفاقی رقم نخورد. این یک اقدام غیرحرفه‌ای است.

ما به زودی مدیرعامل و سرمربی تیم را معرفی می‌کنیم و امیدوارم مسئولان ورزش استان به ما کمک کنند تا کارهای مربوط به ثبت نام جدید باشگاه نیز انجام شود.

 

علیزاده در پایان نیز بیان کرد: ما در حال خدمت کردن به فوتبال خوزستان هستیم و این‌که تیم در ملاثانی باشد یا اهواز فرقی نمی‌کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید