در برنامه ورزش استان؛

مدیران عامل تیم های فوتبال لیگ برتر خوزستان چه گفتند؟

 شنبه شب گذشته سه مدیر عامل تیم های فولاد خوزستان و دو تیم نفتی مسجد سلیمان و آبادان در گفت و گوی شفاف و بدون واسطه در برنامه ورزش خوزستان- که از شبکه سیمای استان پخش شد- به طور جداگانه جدیدترین تحولات صورت گرفته در فضای تیم های خود را بیان کردند که حاصل این گفت و گوها را با هم می خوانیم:

 

 گرشاسبی مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان:

اتفاقات خوبی در فولاد رقم خورده است/ به آینده تیم امیدوارم

 مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به رغم کارشکنی های فراوان عده ای که دوست نداشتند فولاد دوباره جان تازه ای به خود بگیرد و با شیطنت های خاص دنبال متلاشی کردن زیر ساخت تیم موفق فولاد بودند؛ اما با تلاش و خرد جمعی اتفاقات خوبی در تیم رقم خورد.

 با صراحت اعلام می کنم: نیاز به حمایت روحی داریم. تیم فولاد بدون دغدغه با همین بازیکنان فعلی در اردوی کردان است. اردوی دوم در کمپ تیم ملی خواهد بود و پس از برگزاری سه دیدار تدارکاتی به اهواز خواهد آمد تا برای بازی سوپر جام اماده شود.

  گرشاسبی گفت: به هواداران قول خواهم داد به تیم شان بیشتر افتخار خواهند کرد چون کارم را خوب بلدم، نه دنبال تبلیغ هستم نه شانتاژ بازی دارم. با صداقت آمدم مسوولیت پذیرفتم به رغم آن که می دانستم پنجره نقل و انتقالات فولاد بسته است.

 او افرود: انگار قسمت من از مدیریت تیمداری، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات درتیم هایی است که مدیرش می شوم! ولی نا امید نیستم؛ از مشاوره همه بزرگان و کاربلدان و دلسوزان فوتبال خوزستان و حامیان تیم فولاد استقبال می کنم. مشاوره پذیرم ولی دخالت در امر مدیریت و مسایل فنی تیم را نمی پذیرم.

 هوادار نگران تیم شان نباشد حمایت و صبوری پیشه کنند.

*****

نظری مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:

منتظر عملی شدن وعده ها داده شده هستیم

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: شفاف به هواداران تیم نفت عرض می کنم چهل تا پنجاه میلیارد تومان برای یک فصل تیمداری تیم نفت اختصاص یافت که قرار است ۵۰ درصد آن ظرف چند روز آینده به تیم تزریق شود. با این بودجه اندک باید به رقابت تیم هایی برویم که تیم شان با سیصد میلیارد بسته شده اند؟

نظری افزود: ما با همین بودجه بندی قانع شدیم که تیم نفت را مهیا کنیم  و ان شاالله دل هوادار شاد خواهد شد اما خوب می دانیم این اعتبار مالی کفاف نخواهد داد و باید تیم نفت بیشتر حمایت شود.

 اگر گاهی شاهد سخت گیری در فضای تیم هستیم فقط برای حفظ استحکام و نظم تیمی  است. هیچ کس حق دخالت ندارد اما نیازمند حمایت و آرامش بیشتر هستیم.

 شک نکنید اگر وعده های داده شده عملی شود تیم محبوب مردم مسجدسلیمان در فصل آینده حرف های زیادی  در مستطیل سبز فوتبال لیگ برتر خواهد زد. با همین  بضاعت و حمایت  هم می توان تیم خوبی باشیم.

*****

کی شمس، سرپرست باشگاه نفت آبادان:

روزهای طلایی از دست رفت/ نگران و خواستار توجه بیشتر هستیم

سرپرست باشگاه نفت آبادان گفت: وضعیت تیم نفت آبادان هیچ تغییری نکرده و متاسفانه روزهای طلایی را از دست دادیم.  ما نگران و خواستار توجه بیشتر هستیم ولی در حال تلاش و با همت عالی،توانستیم سرمربی جذب  و چند بازیکن خودمان را حفظ کنیم.

کی شمس گفت: تا زمانی که مشکل مالی تیم به صورت عملی حل نشود توان برگزاری اردو را نداریم از همه رسانه های خوزستانی تقاضای مساعدت دارم. نفت شناسنامه فوتبال آبادان و یکی از سرمایه های فوتبال خوزستان  است و در حال حاضر وضعیت مناسبی از لحاظ مالی ندارد. نباید اجازه داد سرمایه سوزی فوتبالی رقم بخورد. باید به داد تیم نفت رسید؛ امیدوارم دیر نشود.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید