رییس هیات:

در شنای خوزستان، حلقه "آموزش" غرق شده است!

 
در شنای خوزستان، حلقه "آموزش" گم شده است

 

 رییس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان با اشاره به حلقه گم شده "آموزش" در استان، گفت: به نظر من پویا شدن مدارس شنا و به‌روز شدن مربیان و البته اقبال و توجه خانواده‌ها به رشته‌های آبی می‌تواند در رونق شنای خوزستان تاثیرگذار باشد.

 

به گزارش حبیب خبر، بابک حسامیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که برنامه اصلی هیات، توجه به حلقه گم شده آموزش است، اظهار کرد: شنای خوزستان در گذشته و در دوران جنگ با آموزش‌های غیرآکادمیک و غیر تئوری بالا آمده است و قهرمانان خوبی را داشتیم و باید بررسی کنیم که چرا بعد از دوران سازندگی رو به افول رفتیم.

 

وی بیان کرد: من در این بررسی‌ها متوجه شدم که در خوزستان، بحث فقر آموزش داریم و آموزش‌مان در شنا، فقیر شده است. در حالی که برای ورود به این رشته باید ابتدایی‌ترین آموزش‌ها ارائه شود تا فرد بر حسب علاقه و استعداد به سمت یکی از رشته‌های شنا، شیرجه یا واترپلو سوق داده شود.

 

رییس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: به نظر من پویا شدن مدارس شنا و به‌روز شدن مربیان و البته اقبال و توجه خانواده‌ها به رشته‌های آبی می‌تواند در رونق شنای خوزستان تاثیرگذار باشد و ما نیز به عنوان متولیان امر باید استعدادها را شکار کنیم تا بتوانیم از آن‌ها بهینه‌ترین بهره را داشته باشیم. امیدوارم کمک شود تا بتوانیم حلقه گم شده شنای خوزستان را به آن برگردانیم. استان خوزستان پتانسیل خوبی در رشته‌های آبی دارد و همیشه نیز در این رشته‌ها موفق بوده و هستند.

 

وی با دعوت از تمام جامعه شنای خوزستان برای کمک به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته، عنوان کرد: حتی آن‌هایی که نمی‌خواهند به هیات بیایند نیز من حضوری خدمت آن‌ها می‌روم و از آن‌ها می‌خواهم که کنار ما باشند. معتقدم که بدون تعامل نمی‌توان کار کرد.

 

حسامیان همچنین خاطر نشان کرد: با همه‌گیری کرونا، تعطیلی استخرها را داشتیم که این نیز بر اساس تصمیم‌گیری‌هایی بود که صورت گرفت اما پس از بررسی‌هایی که در بهداشت جهانی شد، اعلام شد که در استخرها و اماکن آبی که از کلر استفاده می‌شود، کمتر ویروس کرونا انتقال پیدا می‌کند و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ورزش‌های آبی و فعالیت استخرها بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید